اخبار داغ

مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه:

تا ده سال آینده تعداد وسایل نقلیه عمومی اقبالیه افزایش نخواهد داشت/ کارتی شدن اتوبوس‌های اقبالیه نیازمند هماهنگی‌های لازم با شهر قزوین می‌باشد

تا ده سال آینده تعداد وسایل نقلیه عمومی اقبالیه افزایش نخواهد داشت/ کارتی شدن اتوبوس‌های اقبالیه نیازمند هماهنگی‌های لازم با شهر قزوین می‌باشد
مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه گفت : : استقرار راهنمایی رانندگی در شهر اقبالیه با کمک و مساعدت فرماندار استان قزوین، شورا شهر و اداره راهنمایی رانندگی، پارکبان خیابان امام رضا(ع) و سامندهی مسایل ترافیک خیابان‌های فرعی و خیابان اصلی از جمله برنامه‌های اصلی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گروسی، مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه در گفت‌وگو با  شهر مینو اظهار کرد: اقبالیه دارای ۸ ایستگاه اتوبوس است که از این ۸ ایستگاه ۲ ایستگاه آن مکانیزه و با استاندارد‌های کشوری می‌باشد و دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی است. سایر ایستگاه‌ها به جهت سرمایه محدود سازمان حمل و نقل و مناسب نبودن مکان ایستگاه مکانیزه نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهر مینو,

 

,

وی تصریح کرد: دو ایستگاه مکانیزه به علت رعایت مسائل امنیتی و حفظ اموال بیت المال فقط از ۷ صبح تا ۸ غروب باز است و در این ساعات امکان استفاده شهروندان از این دو ایستگاه فراهم است.

,

 

,

گروسی اذعان داشت: سازمان حمل و نقل دارای ۵۸ دستگاه تاکسی، ۵۸ دستگاه مینی‌بوس و ۲ دستگاه اتوبوس برای محور تردد اقبالیه به قزوین و ۶ دستگاه تاکسی درون شهری است. تاکسی‌های داخلی با هدف بهبود خدمت رسانی به مردم نیاز به سازماندهی مناسب دارد و استقبال مردم را می‌طلبد.

,

 

,

مسئول حمل‌و‌نقل شهر اقبالیه عنوان کرد: تاکسی‌های داخل شهر در ازای هر شخص و هر مسیر مبلغ ۶۰۰ تومان دریافت می‌کنند، تاکسی‌های برون شهری نیز در ازا هر شخص مبلغ ۱۲۰۰ تومان دریافت می‌کنند.

,

 

,

وی ضمن اشاره به برنامه حرکتی مینی‌بوس‌ها گفت: هر ماشین بعد از چهار دقیقه توقف در ایستگاه اول حرکت می‌کند، اگر ماشینی نیز در کمتر از ۴ دقیقه ۶ مسافر سوار کرد نیز باید حرکت کند تا مسافرین بعدی را در ایستگاه‌های بعد سوار کند.

,

 

,

گروسی ضمن بیان اینکه استاندارد کاری رانندگان ۱۲ ساعت است ادامه داد: محور اقبالیه به قزوین و بالعکس در هر ساعت از ۲۴ ساعت دارای وسایل نقلیه حمل نقل عمومی است. در روزهای تعطیل وسایل نقلیه نصف روزهای معمولی فعالیت می‌کنند و در سایر روزها تمامی ۵۸ ماشین در طول روز مشغول به کار هستند.

,

 

,

وی افزود: طبق مطالعات انجام شده و متناسب با استاندارد جمعیتی اقبالیه پیش‌بینی می‌شود تا ده سال آینده ماشین‌های این مسیر افزایش نداشته باشند.

,

 

,

این مسئول ضمن اشاره به مشکلات سازمان حمل و نقل در سطح شهر عنوان کرد: رفع معضل ترافیک خیابان امام رضا(ع) و خیابان اصلی شهر، نصب علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، نصب چراغ راهنمایی و رانندگی، پیگیری معاینه فنی شهر، پیگیری جایگاه CNG که به تازگی در حال احداث است، ساماندهی تابلوهای سطح شهر و دوربین‌های سطح شهر از جمله مشکلات و برنامه‌های پیش روی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.

,

 

,

گروسی خاطر نشان کرد: استقرار راهنمایی رانندگی در شهر اقبالیه با کمک و مساعدت فرماندار استان قزوین، شورا شهر و اداره راهنمایی رانندگی، پارکبان خیابان امام رضا(ع) و سامندهی مسایل ترافیک خیابان‌های فرعی و خیابان اصلی از جمله برنامه‌های اصلی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه است.

,

 

,

وی در انتها ضمن بیان اینکه داشتن حمل و نقلی پویا و نوسازی سازمان حمل و نقل شهر اقبالیه از اهداف اصلی سازمان است بیان کرد: در خصوص کارتی شدن اتوبوس‌های محور اقبالیه به قزوین در دراز مدت برنامه داریم و این نیازمند هماهنگی‌های لازم با شهر قزوین می‌باشد. امیدواریم مردم از حمل و نقل عمومی شهر اقبالیه استقبال کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه