اخبار داغ

شهردار باقرشهر مطرح کرد

جلسه کمیته درآمدی و وصول مطالبات شهرداری باقرشهر

جلسه کمیته درآمدی و وصول مطالبات شهرداری باقرشهر
مسائل حقوقی و شهرسازی مشکلات درآمد از مهمترین مشکلات این شهرداری است و باید مدیران مجموعه شهرداری نهایت تلاش خود را در راستای جذب در آمد پایدار برای مجموعه شهرداری که آبادانی شهر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ جلسه کمیته درآمدی و وصول مطالبات شهرداری باقرشهر در اتاق جلسات شهردارباقرشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

شهردار باقرشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد (ص) گفت: خوشبختانه شهرداری باقرشهر پرسنل بسیار متخصص و باتجربه دارد که دلسوزانه پای کار هستند و به هیچ عنوان کار را رها نمی کنند و این نقطه قوت مجموعه شهردرای باقرشهر است.

,

وی در ادامه یادآور شد: بعد از مسائل حقوقی و شهرسازی مشکلات درآمد از مهمترین مشکلات این شهرداری است و باید مدیران مجموعه شهرداری نهایت تلاش خود را در راستای جذب در آمد پایدار برای مجموعه شهرداری که آبادانی شهررا به همراه دارد به کار گیرند.

,

علیرضا ناصری پور با اشاره به بدهی افراد به شهرداری و چک های برگشتی افزود: مسائل ارزش افزوده ، پارکینگ های شهری ، اتباع ،عوارض آلایندگی، درآمد و چک های برگشتی باید توسط این کمیته پیگیری شود و در این راه از هیچ کوششی و تلاشی دریغ نکنید زیرا این حقوق متعلق به مردم است و باید در راه خدمات دهی به مردم استفاده شود.

,

لازم به ذکر است؛ در این جلسه اعضای کمیته درآمدی و وصول مطالبات شهرداری در حضور شهردار باقرشهر به شرح عملکرد خود در این کمیته پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه