اخبار داغ

گوشی لاکچری ال‌جی معرفی شد +عکس

گوشی لاکچری ال‌جی معرفی شد +عکس
کمپانی ال‌جی تصمیم گرفت نسخه‌ای ویژه از پرچم‌دار خود یعنی ال‌جی V30 را برای بازار کره‌جنوبی معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نام این اسمارت‌فون جدید ال‌جی V30 Signature Edition بوده که تنها در ۳۰۰ نسخه تولید شده و از اواخر این ماه با قیمت ۱۸۰۰ دلار در کره‌جنوبی به فروش خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش آی تی رسان، موردی که این مدل جدید را از نسخه استاندارد ال‌جی V30 متمایز می‌کند، رنگ آن است؛ جایی‌که ترکیبی از دو رنگ متضاد مشکی تیره و سفید به آن جلو‌ه‌ای خاص بخشیده است. قاب پشتی از جنس سرامیک زیرکونیوم ساخته شده که به خوبی در مقابل خط و خش مقاومت می‌کند. هم‌چنین کاربران می‌توانند پس از ثبت‌نام و دریافت این اسمارت‌فون لوکس، نام خود را به‌صورت لیزری بر روی آن درج کنند.

,

15

, 15,

علاوه‌بر این اسمارت‌فون، به خریداران آن یک پاکت حق بیمه و سرویس خدمات پس از فروش ویژه اهدا خواهد شد. ضمن این خدمات، بسته این اسمارت‌فون محتوی هدست‌های خاص Bang & Olufsen و هدفون‌های بلوتوثی ویژه است. درباره مشخصات سخت‌افزاری نسخه Signature گوشی هوشمند V30 نیز باید گفت که با نسخه استاندارد گوشی ال‌جی V30 تفاوت‌هایی داشته و علاوه‌بر تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، از ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و هدایت سیستم آن را اندروید اوریو برعهده دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه