اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تلافی شکست داعش در منطقه است/ اقدام ترامپ سبب خشک شدن ریشه رژیم صهیونیستی می شود

اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل تلافی شکست داعش در منطقه است/ اقدام ترامپ سبب خشک شدن ریشه رژیم صهیونیستی می شود
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در قضیه داعش در سوریه و عراق شکست سختی خورد و مفتضح شد و در زمینه جدایی اقلیم کردستان عراق قصد داشت کردستان جدا شود اما باز هم ناکام ماند و قصد دارد با اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل تلافی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد تقی پورمحمدی در گفت و گو باانقلاب نیوز، با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رئیس جمهورهای سابق آمریکا در فکر این اقدام بودند و آن را در سال 1995 تصویب کرده بودند اما آن را به تعویق می‌انداختند چون می‌دانستند عملی نیست و سبب اعتراض مسلمانان می شود.

وی با اشاره به تبعات اقدام ترامپ افزود: متاسفانه ترامپ رئیس جمهور نابخرد آمریکا بدون اینکه عکس العمل مسلمانان و انسان های آزاده را مورد توجه قرار دهد این موضوع را اعلام کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: آمریکا در قضیه داعش در  سوریه و عراق شکست سختی خورد و مفتضح شد و در زمینه جدایی اقلیم کردستان عراق قصد داشت کردستان جدا شود اما باز هم ناکام ماند و قصد دارد با اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل تلافی کند.

آیت الله پورمحمدی ادامه داد: آمریکا در لبنان و در موضوع استعفای سعد حریری تلاش های زیادی کرد اما موفق نشد، امروز هم ملت یمن در برابر شیطنت های عربستان که مورد حمایت آمریکا است قهرمانانه  مقاومت کرد.

استاد حوزه علمیه گفت: در یمن با توجه به حمایت های آمریکا از دیکتاتور سابق این کشور علی عبدالله صالح  به درک رفت، امروز آمریکا نمی‌داند چه اقدامی انجام دهد و احساس می‌کند امنیت اسرائیل به خطر افتاده  و تلاش می‌کند در کشورهای اسلامی دست به اقداماتی بزند و منافع خود را دنبال می کند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت ملت های مسلمان تصریح کرد: عربستان و مصر و برخی کشورهای اسلامی با آمریکا همراهی می‌کنند اما همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند در 25 سال آینده اسرائیل وجود ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: به لطف الهی اقدام ترامپ سبب می شود تا مسلمانان و آزادی خواهان و ملت فلسطین از خود عکس العملی نشان دهند و با عنایت الهی سبب خشک شدن رژیم صهیونیستی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه