اخبار داغ

مسابقات 2017 دبی؛

مربی دامغانی با کوله باری از مشکلات راهی مسابقات دبی شد

مربی دامغانی با کوله باری از مشکلات راهی مسابقات دبی شد
مربی ورزش جانبازان و معلولین شهرستان دامغان با انتقاد از کمبود امکانات ورزشی در این شهرستان خواستار حمایت بیشتر مسئولان از ورزشکاران دامغانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان، مسابقات قهرمانی 2017 دبی فرصتی شد تا نگاهی به رشته های ورزشی شهرستان دامغان بیاندازیم و علت حضور کم رنگ ورزشکاران این شهرستان در این مسابقات را بررسی کنیم. بدیهی است اگر حمایت مسئولین در این حوزه تداوم داشته باشد و به صورت قطره چکانی انجام نگیرد ورزشکاران دامغانی می توانند برای شهرستان دامغان و میهن عزیزمان کسب افتخار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی اکبر فراتی یکی از مربیان توانمند دامغانی است که در ورزش معلولین و جانبازان فعالیت می کند و بزودی برای حضور در مسابقات پارالمپیک عازم کشور امارات خواهد شد.

,

وی در این گفتگو در خصوص مشکلات و چالش های ورزش شهرستان دامغان سخن گفته است.

,

فرصت سوزی بیشتر از فرصت سازی

, فرصت سوزی بیشتر از فرصت سازی,

فراتی با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در دامغان گفت: متاسفانه فرصت سوزی بیشتر از فرصت سازی در دامغان رخ می دهد، ما همیشه دنبال امکانات هستیم امکاناتی که هیچگاه به دستمان نرسیده است و با حداقل موجود تمرین کرده ایم و اکنون راهی مسابقات می شویم.

,

امکانات ورزش قهرمانی در شهرستان دامغان حداقلی است

, امکانات ورزش قهرمانی در شهرستان دامغان حداقلی است,

این مربی پارالمپیک افزود: برای ورزش قهرمانی نیاز به امکانات قهرمانی وجود دارد، وقتی یک ورزشکار با ابتدایی ترین امکانات تمرین می کند نباید انتظار داشته باشیم وارد مسابقات جهانی شود. شما در نظر بگیرید بخاطر تمرینات سخت و با حداقل امکانات راهی مسابقات می شویم،  ورزشکار ما دیسک پرتاب با استاندارد بین المللی را برای اولین بار در مسابقات بدست می گیرد و بعد انتظار داریم مقام هم بدست بیاورد.

,

یک سالن تمرین اختصاصی نداریم

, یک سالن تمرین اختصاصی نداریم,

وی اظهار کرد: نگاه مسئولان شهرستان به ورزش جانبازان و معلولین چه زمانی می خواهد تغییر کند؟ تنها ورزشی است که در دامغان در رشته های گوناگون صاحب مدال جهانی می باشد و حرفی برای گفتن دارد این گروه ورزشی است اما شما مشاهده می کنید از داشتن یک سالن و فقط یک سالن ورزشی مخصوص تمرین این هیئت در شهرستان محروم هستیم.

,

سازمانهای فرهنگی شهرستان از این هیئت ورزشی حمایت چندانی نمی کنند

, سازمانهای فرهنگی شهرستان از این هیئت ورزشی حمایت چندانی نمی کنند,

فراتی گفت: متاسفانه در خصوص حمایتهای مالی و معنوی حتی ادارات دولتی که می توانند نقش حمایتی داشته باشند کوتاهی می کنند. معمولا از تیمی که حائز رتبه و مقام شود حمایت صورت می گیرد اما شما نگاه کنید که ما در کدام مسابقه شرکت کردیم و مقام نیاوردیم؟ مسابقات کشوری، بین المللی فرقی نمی کند. جوانان، نوجوانان و حتی تیم بزرگسالان ما هیچگاه دست خالی از مسابقات باز نگشته اند.

,

حمایت قطره چکانی کاری از پیش نمی برد

, حمایت قطره چکانی کاری از پیش نمی برد,

این مربی جانبازان و معلولین با بیان اینکه حمایت مسئولان نقش مهمی در موفقیت ورزشکاران دارد تصریح کرد: به جرأت بگویم اکنون در شهرستان دامغان ورزشکارانی داریم که می توانند به عنوان یک مربی و کارشناس در مجامع بین المللی  بدرخشند و نام و افتخار آن برای شهرستان بماند.

,

خارج از شهرستان دامغان ورزشکاران ما را بهتر می شناسند

, خارج از شهرستان دامغان ورزشکاران ما را بهتر می شناسند,

فراتی گفت: متاسفانه ورزشکاران ما را در خارج از شهرستان بهتر می شناسند. تا همین چند سال پیش عکس ورزشکار دامغان بر روی صفحه اصلی سایت جهانی پارالمپیک بود. تفاوت نگاه را در اینجا متوجه خواهید شد، نمی دانم چرا احساس می کنم نمی خواهند از این پتانسیل استفاده کنند و باعث رشد و پویایی آن در شهرستان شوند؟

,

ورزشکاران ما نیز می توانند الگوی دیگران باشند

, ورزشکاران ما نیز می توانند الگوی دیگران باشند,

کارشناس ورزش شهرستان گفت: باید باور کنیم که ورزشکاران ما نیز می توانند الگوی دیگران باشند. وقتی در میادین بین المللی مقام می آوریم ولی حتی رسانه های محلی نیز به آن نمی پردازند و یا از کنار آن با یک خبر کوتاه رد می شوند، وقتی مسئولین بی تفاوت هستند و در یک مراسم استقبال ساده حضور پیدا نمی کنند تا مشوقی برای ادامه کار باشند، تمام اینها در گذشت زمان باعث دلسردی می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: این ها در روحیه و ادامه کار ورزشکاران و تبدیل شدن آنها به چهره ای موثر در جامعه نقش دارد لذا امیدوارم توجه بیشتری به ورزشکاران شهرستان صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه