اخبار داغ

تقدیر از نخبگان تحت پوشش نهادهای حمایتی بخش دلوار

تقدیر از نخبگان تحت پوشش نهادهای حمایتی بخش دلوار
نشست هم اندیشی تقدیر از نخبگان علمی و ورزشی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان بخش دلوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ وحید کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: نشان دادن موفقیت معلولین در زمینه های فرهنگی، ورزشی، علمی و شغلی و تجلیل از این اقشار سبب تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولین می شود و اولین اقدام برای داشتن جامعه سالم ایجاد فرصت برابر برای معلولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: برخی معلولین با توانایی های ویژه خود در توسعه پایدار نقش آفرینی کرده و در بسیاری از زمینه ها با  تلاش و غلبه بر سختی ها به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند و روز جهانی معلولین فرصت مناسبی برای نشان دادن این توانایی هاست.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دلوار بیان داشت: 80 درصد معلول در بهزیستی و کمیته امداد دلوار تشکیل پرونده داده اند و از خدمات توانبخشی نظیر توزیع ویلچر، عصا، و اکر و... بهره مند هستند.

,

, ,

کریمی تصریح کرد: خدمات کمیته امداد به دو دسته مستمر و غیرمستمر قابل تقسیم هستند که از جمله خدمات غیرمستمری که عمدتاً دیده نمی شوند می توان به کاشت حلزون اشاره کرد.

,

وی ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی در تمامی زایشگاه های استان، همه کودکان متولد شده از لحاظ شنوایی تست شده و در صورت نیاز به کاشت حلزون، این عمل به صورت رایگان برای ایشان انجام می شود و 6 ماه پس از عمل کاشت حلزون، بهزیستی و کمیته امداد با همکاری بخش خصوصی مجدداً تربیت شنیداری را برای کودکان آغاز می کند.

,

کریمی در پایان افزود: در هر حال آن چیزی که اصل هست زحمات خود معلولین است تا در جامعه برای نمایش توانایی های خود تلاش کنند.

,

گفتنی است در پایان مراسم با اهداء لوح  و هدایای  نقدی  تعدادی از توانخواهان موفق که در عرصه های علمی،ورزشی ،هنری وفرهنگی برجسته و موفق شده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه