اخبار داغ

معاون برنامه و بودجه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات کوهرنگ

افزایش ۳۵ درصدی اعتبارات کوهرنگ
معاون برنامه و بودجه چهرمحال و بختیاری با اشاره به رشد 35 درصدی اعتبارات سال جاری، گفت؛ از محل اعتبارات قانون استفاده توازن از امکانات کشور، 15 میلیارد و 570 تومان سهم شهرستان کوهرنگ بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری ظهر دیروز در حاشیه کمیته برنامه ریزی شهرستان شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، گفت: اعتبارات استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری 117 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ سهم شهرستان کوهرنگ 15 میلیارد و 570 میلیون تومان چیزی در حدود 13/3 درصد بوده است.

علی شهریارپور با بیان اینکه این بودجه در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: شهرستان کوهرنگ به لحاظ پتانسیل، ظرفیت‌ها، بعضی از مناطق آن، شاخص‌های توسعه یافتگی زیر متوسط کشور و متوسط استان است که از اولویت خاصی در توزیع و تخصیص اعتبارات استان برخوردار است.

وی بیان داشت: به لحاظ همین مسائل در سیاست‌های کلان استان، اولویت خاصی به شهرستان داده شده است بطوریکه تااکنون اعتبارات این شهرستان از 31 میلیارد تومان گذشته به 43 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

شهریارپور گفت: پیش بینی می شود با تخصیص اعتبارات بعدی سهم کوهرنگ افزایش پیدا کند.

معاون برنامه و بودجه استان با اشاره به رشد 35 درصدی اعتبارات سال جاری نسبت به سال گذشته، تصریح کرد:؛ از محل اعتبارات قانون استفاده توازن از امکانات کشور، استان در سال جاری که 117 میلیارد و 400 میلیون اعتبار بوده که حدود 15 میلیارد و 570 تومان سهم شهرستان کوهرنگ شده است.

شهریارپور پرداخت این اعتبارات را برای تکمیل و بهره برداری 80 پروژه نیمه کاره بیان کرد و تاکید کرد: این اولویت بندی ها در فصل های حمل و نقل، کشاورزی، منابع طبیعی، گردشگری، بهداشت و درمان و تربیت بدنی خواهد بود که جزء اولویت‌بندی‌های شهرستان کوهرنگ است.

وی بیان داشت: که با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه های مصوب شده انتظار می‌رود شاخص‌های شهرستان کوهرنگ ارتقا پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه