اخبار داغ

قطعی برق در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج

قطعی برق در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج
قطعی برق بخش اورژانس بیمارستان شهدای گمنام یاسوج و انتظار برای وصل شدن برق در نبود برق اضطراری اعتراض بیماران را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، برخی مراجعه کنندگان به بخش اورژانس بیمارستان شهدای گمنام یاسوج روز گذشته از قطعی برق در بخش اورژانس این بیمارستان و نبود برق اضطرای گلایه کرده و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این مراجعه کنندگان عنوان کردند. بخش درمانگاه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج زمانی که برق شهری قطع شود برق ندارد و باید منتظر ماند تا برق وصل شود.

,

رئیس بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نیز در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: درمانگاه بیمارستان شهدای گمنام جهت رفاه بیمه شدگان در ساختمان مجاور بیمارستان در تاریخ 8 آذر 96 افتتاح شده است و با توجه به قدیمی بودن ساختمان و سیستم و برق آن از بیمارستان جدا بوده و به همین دلیل اتصال ان به برق تاسیسات بیمارستان نیازمند بسترسازی مناسب است و این مهم انجام شده است.

,

فرشید صادقی افزود: از تاریخ 20 آذر96 تمام تاسیسات درمانگاه به بیمارستان وصل می شود.

,
وی بیان کرد:  برق این قسمت از شهر روز گذشته تنها به مدت 20 دقیقه قطع بوده ولی تمام دستگاههای حیاتی درمانگاه به ups مجهز میباشند و صرفا روشنایی مرکز مشکل داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه