اخبار داغ

نبویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه؛

عقب نشینی مقابل دشمنان آنها را گستاخ تر می کند

عقب نشینی مقابل دشمنان آنها را گستاخ تر می کند
نمایندهٔ تهران در دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی گفت: در مواجهه بادشمن نباید عقب نشینی کرد هر موقع ما در مقابل دشمن عقب نشینی کردیم آنها یک قدم جلوتر آمده وگستاخ تر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه شامگاه روز شنبه 18 آذرماه  بمناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسمی را با دعوت از سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

نبویان در این مراسم با اشاره به اهمیت دین در جامعه گفت: همانطور که در قرآن نیز آمده است پذیرش ولایت طاغوت ممنوع است و ما حق پیروی از کدخداها را نداریم.

,

وی افزود: در طول تاریخ ادیان برای مبارزه با این کدخداها شکل گرفته اند، بعضی ها امروزه این دیدگاه را دارند که باید با کشورهایی همچون آمریکا رابطه دوستی برقرار کرد که این خودش نشان دهنده این است که تفکروی آمریکایی است .

,

نبویان با ذکر این نکته که هویت انسان به اندیشه اش است نه جسمش اظهار داشت: ما باید به تخصص و استعداد جوان هایمان اعتماد کنیم و از اینکه چشممان به سایر ملل باشد بپرهیزیم.

,

وی ضمن اشاره به قضیه برجام خاطر نشان کرد: نتیجه ۵سال دیپلماسی خنده آخرش به برجام منتهی شد که جز تعطیل شدن مراکز هسته ای واز دست رفتن عزتمان چیزی عاید نشد. ونتیجه برد-بردی که قرار بود اتفاق بیافتد حاصل نشد چراکه ما توان هسته ای خود را پای میز مذاکره قرار دادیم وطرف مقابل تحریم ها را که در نهایت بازنده این مذاکرات ما بودیم.

,

نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی هم چنین در ادامه سخنان خود به اهمیت انرژی و سوخت های هسته ای پرداخت وگفت: در دولت قبل تصمیم گرفته شده بود ۱۰مرکز جدید مشابه نیروگاه اتمی بوشهر ساخته شود که با روی کار آمدن دولت جدید ورق برگشت و همه مراکز به تعطیلی کشانده شد.

,

وی هم چنین افزود:خیلی ها در قضیه برجام میگفتند که ما طبق خطوط رهبری جلو میرویم که این کذب محض بود چرا که از ۲۸ شروطی که رهبری بیان فرموده بودند هیچکدام رعایت نشده بود.

,

نبویان تصریح کرد: هر بار که تیم رئیس جمهور فعلی برای مذاکره با خارجی ها وارد عمل شدند از داخل این تیم چند نفری جاسوس بیرون آمدند که مایه شرمساری ملت ودولت است .

,

نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به این نکته اشاره کردو گفت: در مواجهه بادشمن نباید عقب نشینی کرد هر موقع ما در مقابل دشمن عقب نشینی کردیم آنها یک قدم جلوتر آمده وگستاخ تر شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه