اخبار داغ

ویژه برنامه جشن دانشجوئی دانشگاه بزرگمهر قاینات با عنوان "پائیز بهاری"+تصاویر

ویژه برنامه جشن دانشجوئی دانشگاه بزرگمهر قاینات با عنوان "پائیز بهاری"+تصاویر
ویژه برنامه "پائیز بهاری" به مناسبت روز دانشجوشب گذشته با حضور بیش از 700 نفر از مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در محل مجتمع علمی فرهنگی امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور قاین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم قائن ، ویژه برنامه "پائیز بهاری" شب گذشته 18 آذر با حضور بیش از 700 نفر از مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در محل مجتمع علمی فرهنگی امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور قاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

اجرای تواشیح، میان برنامه طنز دانشجوئی، سخنرانی چهار نفر از نمایندگان دانشجوئی، سخنرانی ریاست و معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه، اجرای موسیقی مقامی با اشعاری در مدح نبی مکرم اسلام(ص)، پخش کلیپ سخنان رهبری در توصیف وقایع روز 16 آذر، برگزاری مسابقاتی ویژه دانشجویان دختر و پسر و ... از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

,

آقایان محمد بیکدلی مسئول پایگاه بسیج دانشجوئی پیامبر اعظم(ص)، یوسف فرهادی دبیر شورای صنفی-رفاهی دانشجویان، رضا باقری و خانم کاظمی  به ایراد سخنانی در خصوص وضعیت دانشگاه پرداختند.

,

گم شدن مطالبات علمی و فرهنگی دانشجویان در مسیر الزامات اداری، سوء استفاده سیاسی از فضای کلاس ها توسط برخی اساتید خصوصا در ایام انتخابات و نگاه بالا به پائین برخی مسئولین از جمله مسائلی بود که محمد بیکدلی مسئول پایگاه بسیج دانشجوئی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه به آن اشاره کرد.

,

یوسف فرهادی دبیر شورای صنفی-رفاهی دانشجویان نیز به بیان مشکلات دانشگاه در حوزه های تغذیه دانشجوئی، خوابگاه ها، پارکینگ دانشجوئی، کتابخانه، کمبود برنامه های فرهنگی و ... پرداخت و برخی وعده های مسئولین را توخالی و پوچ خواند.

,

عدم رسیدگی به درخواست های دانشجوئی در حوزه انجمن های علمی، عدم شفاف سازی منابع مالی انجمن ها، طولانی بودن بروکراسی اداری و کاغذبازی ها، ضعف عملکرد مدیریت فرهنگی و اجتماعی در پیشبرد اهداف و برنامه های علمی و فرهنگی، عدم اعتماد به دانشجویان فعال انجمن ها و ... از جمله مواردی بود که از سوی رضا باقری دبیر شورای اجرائی مجمع انجمن های علمی دانشجوئی در این جلسه طرح گردید.

,

بی بی اکرم کاظمی نماینده دانشجویان ممتاز آموزشی نیز ضمن تشکر از ساخت و تجهیز کتابخانه دانشگاه، سطح پائین کیفیت برخی کلاس های آموزشی، عدم استفاده از اساتید مجرب و متخصص، پائین بودن سطح استاندارد امتحانات، عدم جذابیت کلاس های آموزشی، عدم انتقادپذیری برخی اساتید، نبود مرجع مشخص جهت پیگیری مطالبات دانشجوئی در حوزه آموزش و ... را از مهمترین مشکلات دانشگاه در حوزه آموزش بیان نمود.

,

دکتر شفیعی میم ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک این روز به بیان سخنانی در خصوص مباحث مطرح از سوی دانشجویان پرداخت و ضمن درخواست طرح جزئیات و مصادیق برخی کلیات مطرح شده، از معاونین خود خواست سایر مسائل مطرح خاصه در حوزه انجمن های علمی را در جلسه ای با حضور وی بررسی و مرتفع نمایند.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه