اخبار داغ

باید سازوکار اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی در بوشهر اجرایی شود

باید سازوکار اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی در بوشهر اجرایی شود
مشاور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت گفت: تا یک هفته آینده باید سازوکار اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی در آن اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ جمشید گل پور معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت با حضور در کارگاه آموزشی مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم در بوشهر گفت: پول‌شویی عبارت است از انتقال پول‌های به‌دست‌آمده از راه یک جرم یا تخلف به بازار یا سیستم مالی هست. قانون مبارزه با پول‌شویی در بهمن سال 1386 در ایران مصوب شد و این قانون تاکنون در 27 استان اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

گل پور با اعلام عدم اجرایی شدن این قانون در استان بوشهر افزود: تاکنون قانون مبارزه با پول‌شویی در استان‌های بوشهر، اصفهان، خراسان جنوبی و کرمان اجرایی نشده که به‌زودی زمینه اجرای آن‌ها فراهم می‌شود.

,

وی با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی قانون مبارزه با پول‌شویی در 28 استان کشور تصریح کرد: بوشهر به‌عنوان بیست و‌نهمین استان کارگاه مبارزه با پول‌شویی برگزارشده و تا یک هفته آینده باید سازوکار اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی در آن اجرایی شود.

,

مشاور معاون امور اقتصادی بازرگانی وزیر صنعت همچنین تأکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و تکلیف مشخص‌شده در قانون چنانچه افراد ملزم به شرکت در این دوره‌ها از حضور در کارگاه‌ها ممانعت کنند مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه