اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به اقلام وارد شده و نحوه تعرفه بستن کالاهای وارداتی

ضرورت توجه بیشتر به اقلام وارد شده و نحوه تعرفه بستن کالاهای وارداتی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در ممنوعیت واردات باید سنجیده عمل شود تا موجب به هم خوردن جو یا ایجاد گرانی نشود و همچنین شاهد واردات کالاهایی مانند هویج آمریکایی نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انارکی محمدی درگفتگو با راه آرمان در واکنش به واردات برخی اقلام غیرضروری به کشور گفت: ما در برخی موارد مانند مواد اولیه به واردات نیاز داریم که این اقلام مشخص و دارای مجوز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اما در خصوص برخی اقلام که مورد نیاز نیست و مصرفی ندارد یا تولید آن در کشور انجام می شود، طبق قانون ورود آن به کشور ممنوع است یا تعرفه بالایی دارد.

,

وی اظهار داشت: اما متاسفانه گاهی بی سلیقگی هایی صورت می گیرد و شاهد واردات کالاهایی هستیم که موجب مشکلات می شود.

,

انارکی محمدی با بیان اینکه اخیرا واردات 114 قلم کالا  را ممنوع کرده ایم، تصریح کرد: در ممنوعیت واردات نیز باید سنجیده عمل شود تا موجب به هم خوردن جو یا ایجاد گرانی نشود و همچنین شاهد واردات کالاهایی مانند هویج آمریکایی نباشیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لذا باید در وزارت بازرگانی و وزارت اقتصاد در خصوص گمرکات ونحوه تعرفه بستن توجه بیشتری شود و از ورود چنین کالاهایی جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه