اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه:

"فرهنگ" بزرگ‌ترین دغدغه برای حفظ انقلاب است

"فرهنگ" بزرگ‌ترین دغدغه برای حفظ انقلاب است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی باید دغدغه اصلی انقلاب اسلامی باشد، گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی و تداوم خون شهدا باید به مسائل فرهنگی توجه شود و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب به سمت سبک زندگی اسلامی و ترویج آن در جامعه حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با محوریت روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 63 اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور یکی از نهادهای حکومتی جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب 1357 ایران با فرمان امام راحل تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه ,

وی با بیان اینکه  ابتدا ستاد انقلاب فرهنگی تشکیل شد که بعداً به شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر ماهیت داد، افزود: یکی از مهمترین اهداف این شورا گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در جامعه، تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی، تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی از افکار مادی و نفی مظاهر و آثار غربزدگی از بطن و متن جامعه است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه ادامه داد: حفظ و احیا و معرفی آثار اسلامی و ملی و  نشر افکار و آثار فرهنگی انقلاب اسلامی، ایجاد و تحکیم روابط فرهنگی با کشورهای دیگر به ویژه با ملل اسلامی از دیگر اهداف تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

,

بخشی تصریح کرد: فرهنگ ایرانی اسلامی با آن پیشینه تاریخی و اصیل خود از مسائل بسیار مهم و حیاتی است که باید مورد توجه و مراقب بیش از پیش باشد تا در توطئه های پی در پی بدخواهان این فرهنگ اصیل آسیب نبیند و دچار انحطاط و انحراف نشود.

,

وی بیان کرد: دشمنان همواره در صدد جایگزین کردن و القای فرهنگ منحط غربی به جوامع اسلامی هستند؛ بنابراین باید حواسمان باشد که تلاش ها و خونهای ریخته شده در پای استواری و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران به هدر نرود و کوشش ها در حفظ فرهنگ آموزنده اسلامی، ملی و انقلاب فرهنگی ما بیش از پیش شود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه اظهار کرد: شورای انقلاب فرهنگی با توجه به هجمه های دشمنان وظیفه ای خطیر بر عهده دارند و باید علاوه بر آن مردم نیز و دیگر مسئولان موظف به حفظ اصالت ها و آرمان های انقلاب هستند.

,

بخشی با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی باید دغدغه اصلی انقلاب اسلامی باشد، گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی و تداوم خون شهدا باید به مسائل فرهنگی توجه شود و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب به سمت سبک زندگی اسلامی و ترویج آن در جامعه حرکت کنیم.

,

وی اظهار کرد: اگر پایبند به اصول و مبانی اسلامی و قرآنی باشیم و این امر را در جامعه ترویج دهیم و مراقب سبک زندگی خود باشیم که بر مبنای اسلام باشد؛ فرهنگمان حفظ می شود و از طرف دیگر از نفوذ فرهنگ های منحط بیگانه و غربی به کشور جلوگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه