اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی البرز خبر داد

اتمام اسکان موقت در روستاهای زلزله زده قلعه واری و نوشیروان

اتمام اسکان موقت در روستاهای زلزله زده قلعه واری و نوشیروان
مسئول بسیج سازندگی البرز گفت: تاکنون برای 497 خانواری که تحت پوشش سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز است قریب به 180 کانکس وارد منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مسئول بسیج سازندگی استان البرز درباره آخرین خدمات انجام شده در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد روستاها به 8 مورد افزایش پیدا کرده است به خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به خدمات رسانی مناسب در روستاهایی که البرز معین آن بود آمار روستاها به 8 مورد رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, تیتریک ,
علی ترکاشوند با اشاره به پیشرفت 60 درصدی اسکان با کانکس در روستاهای واگذار شده به البرز افزود: روستای الیاسی خلیفه حسین به البرز اضافه شده و نصب کانکس در روستاهای قلعه واری و نوشیروان به اتمام رسیده است. 
,
 
,
وی عمده مشکل مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را کانکس عنوان کرد و اظهار داشت: مناطق از وضعیت بحران شدید خارج شده و در بعد کانکس سعی کردیم تمام خانوارهایی که اولویت دار بودند تحت پوشش قرار دهیم و اولویت ها شامل خانواده های دارای معلول، مصدومیت شدید، سالخوردگان و از دست دادن سرپرست خانوار و ... بود. 
,
 
,
ترکاشوند با اشاره به اینکه اولویت های نخست اسکان با کانکس 100 درصد انجام شده است تصریح کرد: تا کنون برای  497 خانواری که تحت پوشش سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز است قریب به 180 کانکس وارد منطقه شده و البته با توجه به قرارداد 45 روزه قرارگاه خاتم با قدرت وارد شده و نسبت به پوشش دیگر خانوارها اقدام می کند. 
,
 
,
وی گفت: عده ای از خانواده ها از ساندویچ پنل در داخل منازل خود استفاده می کنند و از استان البرز اتاق اصناف و حمید کریمی پای کار بود و همکاری هایی از طرف مهدی مهرور مدیریت بحران استان صورت گرفت اما کمک خاصی از سایر دستگاه ها مشاهده نکردیم. 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: اگر چه سپاه مسئولیت کمک به 7 روستای زلزله زده را بر عهده گرفت اما صرفا وظیفه سپاه نبود و مدیریت بحران کشور باید مسئولیت این مهم را انجام می داد اما بر اساس تعهد با مردم وارد عمل شدیم و برای خدمت رسانی افتخار می کنیم اما انتظار داریم زمانی که منطقه آسیب دیده با بحران موجه می شود تمام ظرفیت ها وارد عمل شوند و اگر این همت در استان البرز وجود داشت در 10 روز نخست اسکان انجام می شد اما اراده کافی را در مسئولین مشاهده نکردیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه