اخبار داغ

تجمع مجدد کارگران لاوان تابلو مقابل استانداری کرمان

تجمع مجدد کارگران لاوان تابلو مقابل استانداری کرمان
کارگران شرکت لاوان تابلو به علت بی توجهی مسئولین و عدم پرداخت حقوقشان برای دومین بار مقابل استانداری کرمان تجمع نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ امروز صبح کارگران لاوان تابلو به علت ۹ ماه بی حقوقی و بد عهدی های مسئولین برای دومین بار در مقابل استانداری کرمان تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

خبری مبنی بر اجتماع کارگران شرکت لاوان تابلو در تاریخ 4 آذر ماه درست 15 روز پیش در همین سایت منتشر شد و هدف از انتشار این خبر و اخبار این است که مسئولین استانی به مشکلات مردم رسیدگی نمایند.

,

ولی متاسفانه امروز باز شاهد این اجتماع در مقابل استانداری بودیم ، نماینده معترضین به خبرنگار ما در این رابطه گفت : ابتدای همین ماه به این جا آمدیم تا از مسئولین استانداری بخواهیم در رفع و رجوع مشکل ما کاری انجام دهند، آنها در پاسخ قول مساعد و پی گیری را دادند ، ما نیز مجددا به محل کار بازگشتیم و با اینکه نزدیک به یکسال است که حقوق دریافت نکرده ایم در محل کار حاضر شدیم.

,

وی گفت: من به مسئولین می گویم اگر فقط یک روز در خانه چیزی برای خوردن نداشته باشید چه می کنید؟ اکثر کارگران متاهل هستند ، چقدر می توانیم سربار خانواده همسر و یا والدین خودمان باشیم ، با این روزهای بحرانی چطور می توانیم با دست خالی جوابگوی همسر و فرزندانمان باشیم؟؟؟!!!

,

مسئولین قول پی گیری دادند که مشکل حقوق حل می شود ولی این طور نشد؟ چقدر می توانیم تحمل کنیم باور کنید برخی از خانواده های همین کارگران دچار بحران شده و برخی حتی به جدایی کشیده شده است.

,

به گزارش راه آرمان، روز گذشته خبرنگار سایت کارگری با مدیرعامل این کارخانه تماس تلفنی گرفته بود و از وی سوال کرده بود که آیا مشکل کارگران این شرکت حل شد؟ وی در پاسخ جواب داده بود که ربطی به شما دارد که در این رابطه پی گیری می کنید ؟ خبرنگار در جواب می گوید همان طور که خودم را معرفی کردم من خبرنگار سایت کارگری هستم و رسالت خودم می دانم که در این رابطه پی گیری نمایم، مدیرعامل کارخانه می گوید شما قصد دارید مسائل را سیاسی کنید، کارگران هم اینک مشغول کار هستند و هیچ مشکلی ندارند  و در کل پاسخ درستی به خبرنگار نداده بود.

, راه آرمان,

وقتی این موضوع را با نماینده معترضین بیان کردیم وی در پاسخ گفت: باور کنید حتی یک ریال به ما نداده اند در ضمن اگر برند لاوان تابلو به اینجا رسیده از زحمات همین کارگران است، و هیچ کدام از ما قصد نداریم خدای ناکرده به این برندی که با زحمات فراوان بدست آورده ایم  خدشه ای وارد شود، ما می گوییم در ازای زحماتمان مدیران حقوقمان را پرداخت نمایند.

,

وی ادامه داد: در این سالی که بنام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گذاری شده چرا به جوانانی که کار دارند توجه نمی شود و با بی توجهی مسئولین باعث بیکاری و  باعث توقف تولید می شوند؟؟!!

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه