اخبار داغ

رئیس شورای شهر تبریز؛

موازی‌‌کاری دستگاه‌‌های فرهنگی خروجی آنان را بی‌‌تاثیر کرده است/ شهردار تبریز روش مناسبی برای تبدیل وضغیت نیروها تعیین کند

موازی‌‌کاری دستگاه‌‌های فرهنگی خروجی آنان را بی‌‌تاثیر کرده است/ شهردار تبریز روش مناسبی برای تبدیل وضغیت نیروها تعیین کند
اکبرنژاد با انتقاد از کم‌‌کاری دستگاه‌‌های فرهنگی، موازی‌‌کاری آنان را از دلایل اصلی عدم موفقیت برنامه‌‌هایشان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، شکور اکبرنژاد صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با بیان اینکه ظلمی که استکبار جهانی به ملت ایران و عراق تحمیل کرد باعث از بین رفتن زیربنای دو کشور شد، ابراز داشت: در این روزها رئیس جمهور آمریکا پروژه‌‌ای جدید را شروع و جهان اسلام را نگران کرده که امیدواریم مسلمانان با اتحاد در مقابل این مساله بایستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: با وجود بیش از 80 دستکاه فرهنگی شاهد نقص در خروجی فعالیت‌‌ها و کم اثر بودن کارهای فرهنگی هستیم شاید یکی از دلایل عدم موفقیت موازی کاری‌ها همین موضوع است.

,

رئیس شورای شهر تبریز خواستار تعیین روش مناسب برای ارتقا و تبدیل وضعیت نیروهای مجموعه شهرداری شد و توضیح داد: از شهردار محترم درخواست داریم روش مناسب برای تغییر وضعیت نیروهای شهرداری تعیین شود تا یک نیرو باید بداند که در زمان مشخص بعد از فعالیت و عملکرد مناسب از سوی وی بعد از ارزیابی، تبدیل وضعیت صورت خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به وجود نیروهای کافی برای ارائه آموزش‌‌های شهروندی گفت: ضرورت دارد در راستای توسعه فرهنگ شهرنشینی و ترویج فرهنگ نشینی با استفادهاز نیروهای شهرداری نسبت به آموزش های شهروندی، آموزش تفکیک از مبدا زباله، مسائل ترافیکی و سایر مسائل در مراکز آموزشی و سطح شهر آموزش های لازم انجام گیرد.

,

اکبرنژاد افزود: نکته دیگر ضرورت عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته در جاهای مختلف شهرداری است البته مشاوره گرفتن از این افراد که دارای تجارب ارزشمندی هستند ایرادی ندارد اما بکار گیری این نیروها فضا را برای رشد جوانان می بندد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت توسعه اتوماسیون اداری در مجموعه مدیریت شهری تبریز، اذعان داشت: به نظر می‌‌رسد یکی از راه‌های شفاف سازی، کامل کردن اتوماسیون اداری است، اگردر اتوماسیون اداری نقصی هست باید رفع کنیم تا نامه نگاری‌‌های اداری کاغذی به اتوماسیون تبدیل شود.

,

وی همچنین با اشاره به زلزله کرمانشاه خواستار استفاده از دیوارهای کاذب سبک در احداث خانه‌‌ها جهت کاهش تلفات شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه