اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان جیرفت:

آنهایی که دم از مذاکرات و ثمرات آن می‌زنند ببینند که ثمره مذاکرات ۷۰ ساله چه شد؟

آنهایی که دم از مذاکرات و ثمرات آن می‌زنند ببینند که ثمره مذاکرات ۷۰ ساله چه شد؟
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان جیرفت گفت: آنهایی که به غرب دلسپرده‌اند و همه جا دم از مذاکرات و ثمرات آن می‌زنند بیایند و ببینند که ثمره مذاکرات ۷۰ ساله چه شد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در واکنش به اظهارات رییس جمهور آمریکا در انتقال پایتختی رژیم غاصب صهیونیستی به قدس گفت : امروز فلسطین نماد مبارزه حق و باطل و جنگ علیه کفر است، دشمنی که تا دیروز از طریق گروه‌های تکفیری، عزم به تجزیه کشورهای اسلامی داشت و پس از شکست مفتضح توسط رزمندگان اسلام، دست از دشمنی‌های خود برنداشته و در برنامه‌ای جدید مجددا تجاوز گری‌های خود را به قبله‌گاه اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین آغاز کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت افزود : اقدام امریکا نشان عجز آنها در پیشبرد راهبردشان و نفس‌های آخرشان برای باقی‌ماندن در منطقه می‌باشد

,

وی خاطر نشان کرد : ترامپ آغاز پروژه‌ای دیگر برای صف کشیدن در مقابل امت اسلام دارد اما این اقدام خصمانه این رژیم است

,

محمودی گفت : اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد و مبارزه برای آزادی فلسطین را اولویت نخست جهان اسلام قرار گیرد و خط سازش برای همیشه ابطال شود.

,

مسئول بسیج دانشجویی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد افزود : ما انقلاب کردیم و نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد تا آرمان‌ها را با قدرت و وسعت بیشتری پیگیری کنیم نه اینکه هنوز مثل قبل از انقلاب فقط تجمع و تحصن کنیم. وقت آن رسیده که از شهید نوابی که در زمان طاغوت ۵ هزار نفر را برای مبارزه با اسرائیل آماده کرد درس بگیریم و به حداقل‌ها برای مبارزه اکتفا نکنیم و عزممان را برای مبارزه جدی تر کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد :امروز ما همان طلایه دارانی هستیم به گفته شهید مطهری (ره) مسئله فلسطین، مسئله دنیا و آخرت است

,

کیوان محمودی با اشاره به به بی نتیجه بودن مذاکرات با دشمن افزودند: “ما اکثر العبر واقل العتبار” آنهایی که به غرب دلسپرده‌اند و همه جا دم از مذاکرات و ثمرات آن می‌زنند بیایند و ببینند که ثمره مذاکرات ۷۰ ساله چه شد؟

,

وی یاد آور شد : در مساله فلسطین هر کجا که مقاومت و مبارزه کردیم دشمن عقب‌نشینی کرد و هر کجا به دشمن و مذاکره با او دل بستیم فاجعه‌ای مثل امروز پیش آمد. آیا با وجود این همه اتفاق که منکر نتیجه سازش و مذاکره هستند باز هم باید نشست و عقب‌نشینی کرد!

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه