اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد:

اعزام 350نفر دانش آموزان بسیجی زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور/استقبال خوب دانش آموزان استان از اردوهای راهیان نور

اعزام 350نفر دانش آموزان بسیجی زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور/استقبال خوب دانش آموزان استان از اردوهای راهیان نور
فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در قالب هفت دستگاه اتوبوس دانش اموزان خواهر بسیجی ناحیه زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به اعزام دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب هفت اتوبوس دانش آموزان بسیجی سپاه ناحیه زنجان به راهیان نور جنوب کشور اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان خواهر بسیجی طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، ابراز کرد: در این دوره از اعزام ها 350 نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر سپاه ناحیه زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

,

وی با بیان اینکه اولین مرحله از اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در قالب پنج اتوبوس در مورخه 12آذرماه انجام شده است، عنوان داشت: دومین مرحله از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در 17 آذر ماه انجام گرفت.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه این دانش آموزان به مدت سه روز در مناطق عملیاتی حضور داشته اند، تصریح کرد: بسیجیان در این سه روز از مناطق جنگی چون طلائیه،شلمچه،اروندکنار،هویزه،دهلاویه،فکه و غیره بازدید کرده اند.

,

طهماسبی به اشاره به اینکه آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف مهم اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی است، افزود: خوشبختانه استقبال دانش آموزان برای اعزام به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خوب است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان‌ نور باعث می شود دانش‌آموزان از نزدیک با معنی دفاع آشنا شوند و مشاهده کنند در هشت سال دفاع مقدس چطور رزمندگان اسلام‌ با تمام وجودشان‌ مقابل کل دنیا ایستادگی کردند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه