اخبار داغ

اولین ایستگاه مطالعه "رایگان" در پارس آباد راه اندازی شد+ تصاویر

اولین ایستگاه مطالعه "رایگان" در پارس آباد  راه اندازی شد+ تصاویر
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، اولین ایستگاه مطالعه رایگان صبح امروز به همت مدرسه غیردولتی ثمین در پارس آباد مغان راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، مدیر مدرسه دخترانه غیردولتی ثمین پارس آباد در این باره گفت: با هدف ارتقای سطح مطالعه مفید، فرهنگ سازی مطالعه کتاب، تسهیل در دسترسی عموم کودکان و نوجوانان به کتاب و ایجاد علاقه مندی بین شهروندان ایستگاه مطالعه رایگان در اول خیابان سرو پارس آباد راه‌اندازی‌ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی افزود: انتظار داریم این حرکت که از سوی مدرسه دخترانه غیردولتی ثمین آغاز شده توسط سایر مدارس، ادارات و نهادهایی که پر رفت و آمد می باشند اجرا گردد تا انشاءالله حرکتی در جهت ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در میان اقشار جامعه باشد.

,

در این راستا هر چند شاهد فعالیت ایستگاه های مطالعه در برخی از اماکن دولتی و شبه دولتی در نقاط مختلف شهرستان پارس آباد هستیم تا در جهت استفاده از فرصت های در انتظار مردم در جهت مطالعه و رشد علمی و دانش روز نهایت استفاده برده شود لیکن آنچه مشهود است اینکه متأسفانه آمار مطالعه کتاب در شهرستان ما نسبت به سایر شهرها درصد پایینی را نشان می دهد که در این زمینه لازم است مسئولین فرهنگی در جهت ترغیب مردم به این امر تدابیر بیشتری بیاندیشند.

,

////

, ////,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه