اخبار داغ

دستگیری ۸ شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده شیدای چهارمحال و بختیاری

دستگیری ۸ شکارچی متخلف در منطقه حفاظت شده شیدای چهارمحال و بختیاری
مأموران یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری طی ۴ عملیات در منطقه حفاظت شده شیدا، 6 قبضه سلاح از متخلفان شکارغیرمجاز کشف و ضبط کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ، شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری  از دستگیری متخلفان شکارغیرمجاز توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده شیدا خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی گفت: طی هفته گذشته در 4 اقدام جداگانه، محیط بانان موفق به شناسایی و دستگیری 8 نفر متخلف در این منطقه شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: از این متخلفان 6 قبضه سلاح شکاری شامل تک لول و دو لول به همراه فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد. از این متخلفان علاوه بر موارد یاد شده 5 قطعه پرنده سار و یک لاشه خرگوش کشف شد.

احمدی اظهار داشت: چهار نفر از این متهمان مسلحانه باهدف جستجوی آثار تاریخی وارد این منطقه شده بودند و ماموران پس از دستگیری، متهمان را به همراه ادوات کشف آثار تاریخی تحویل مراجع قانونی دادند.

بر اساس بند الف ماده ۶ قانون "مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز" هر کس بطور غیرمجاز سلاح شکاری و یا مهمات آن را خریداری، نگهداری و یا حمل نماید به حبس از 91 روز تا شش ماه و یا جزای نقدی تا سقف بیست میلیون ریال محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه