اخبار داغ

فرمانده مرزبانی هرمزگان:

افزایش198درصدی کشفیات کالای قاچاق در مرزهای هرمزگان

افزایش198درصدی کشفیات کالای قاچاق در مرزهای هرمزگان
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از افزایش ۱۹۸ درصدی کشفیات کالای قاچاق در هفته دوم آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛علی اصغر خرم روی، فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت:در هفته دوم آذر ماه سال جاری با توجه به اجرای منظم و مستمر طرح های ارتقای امنیت در مرزها،افزایش ۱۹۸ درصدی کشفیات انواع کالای قاچاق در مرزهای استان را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


خرم روی اظهارکرد:در هفته گذشته  ۷ میلیارد و 982 میلیون و ۱۱۴ هزار تومان انواع کالای قاچاق کشف  که در این راستا هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین، 18 فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف و ۲۳ نفر قاچاقچی کالا دستگیر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 198 درصد افزایش داشته است .

,
,


وی بیان داشت: کالای قاچاق کشف شده شامل ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ پاکت سیگار، ۳۴۳ هزار و ۶۴۰ پاکت انواع نوشیدنی،31هزارو20دستگاه انواع لوازم برقی، 20هزار و  314ثوب البسه، 59هزارو16قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 288هزار کیلوگرم برنج و شکر و چای و هزاران قلم کالای دیگر نیز بوده است.

,
,


وی تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۹ پرونده قاچاق تا سقف یک میلیارد ریال و6 فقره پرونده بالای یک میلیارد  ریال تشکیل شده است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه