اخبار داغ

امام جمعه پاوه:

بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیاز به حمایت جدی دولت دارد/ اینکه می‌گویند زلزله کرمانشاه نتیجه عذاب الهی بوده حکیمانه نیست

بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیاز به حمایت جدی دولت دارد/ اینکه می‌گویند زلزله کرمانشاه نتیجه عذاب الهی بوده حکیمانه نیست
امام جمعه پاوه گفت: در بحث خدمات رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه هنوز در اول راه هستیم چون قریب به 2 هزار روستا و 9 شهر آسیب دیده‌اند و بازسازی آنها نیاز به حمایت جدی دولت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا قادر قادری در گفت‌و‌گو با کُردتودی، در خصوص میزان خدمات رسانی دولت به زلزله‌زدگان گفت: اولاً از حمایت بی‌نظیر مردم ایران و خصوصاً مردم کردستان کمال تشکر را دارم که بلافاصله پس از آمدن زلزله با جمع‌آوری مواد غذایی، پتو، چادر و ....و رساندن آنها به دست مردم آسیب دیده به داد آنها رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: ملت ایران در این واقعه نشان دادند که یک ملت باغیرت هستند و کُرد، فارس، عرب، ترک، لُر، شیعه و سنی ثابت کردند که باهم وحدت و همدلی دارند.

,

 

,

ماموستا قادری تصریح کرد: در بحث خدمات رسانی به زلزله‌زدگان هنوز در اول راه هستیم چون قریب به 2 هزار روستا و 9 شهر آسیب دیده‌اند و بازسازی آنها نیاز به حمایت جدی دولت دارد.

,

 

,

امام جمعه پاوه گفت: امیدوارم با حمایت دولت، سال آینده در این موقع تمامی منازل مسکونی زلزله‌زدگان بازسازی شده باشد و مردم آسیب‌دیده از این بی‌خانمانی نجات پیدا کرده باشند.

,

 

,

وی افزود: باتوجه به شرایط آب و هوای منطقه و اینکه این شرایط در ماههای آینده بدتر نیز می‌شود، اظهار کرد: دولت باید برای حل این مشکل واقعاً مهم، چاره‌ای بیندیشد تا زلزله‌زدگان بیش از این در رنج و مهنت نباشند.

,

 

,

ماموستا قادری بیان کرد: اینکه می گویند زلزله کرمانشاه نتیجه عذاب الهی بوده حکیمانه نیست و به فرض اگر چنین موضوعی هم واقعیت داشته باشد حتی بیان آن شرم‌آور است.

,

 

,

وی بیان کرد: امروز ما باید تسکین دردهای این مردم رنجدیده باشیم نه اینکه نمک به زخمشان بپاشیم.

,

 

,

امام جمعه پاوه گفت: بسیاری از انسان‌ها شب روز روی این کره خاکی در حال انجام گناه هستند  و اتفاقی هم برای آنها نمی‌افتد و اگر قرار باشد خدا عذابی نازل کند باید برای این افراد باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه