اخبار داغ

فرزند شهید مدافع حرم :

شهدای مدافع حرم رفتند تا صدای مظلومیت فلسطین خاموش نشود

شهدای مدافع حرم رفتند تا صدای مظلومیت فلسطین خاموش نشود
فرزند شهید مدافع حرم منصور عباسی هفشجانی گفت: با توجه به مسائل منطقه ای جا دارد به نکته ای اشاره کنیم وآن اینکه اسرائیل با این اقدامات در حال انجام ، رو به زوال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد عباسی فرزند شهید مدافع حرم حاج منصور عباسی هفشجانی در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر ؛  ضمن قدردانی و ابراز محبت به مردم چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ما نمیتوانیم  محبت مردمی را که در مراسم پدرم ما را یاری کردند  جبران کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه همه ما باید در راستای فرهنگ شهادت گام برداریم تصریح کرد: با توجه به مسائل منطقه ای جا دارد به نکته ای اشاره کنیم وآن اینکه اسرائیل با این اقدامات در حال انجام ، رو به زوال است.

تا 25 سال آینده رژیم صهیونیست را نخواهیم داشت

عباسی با اذعان بر اینکه هرکجا ندای مظلومی در عالم دیده می شود ما هستیم بیان داشت: دشمن اطمینان داشته باشند شهدای مدافع حرم رفتند تا ندای مظلومیت فلسطین خاموش نشود.

وی به خصوصیات اخلاقی پدر شهیدش حاج منصور عباسی اشاره کرد و گفت: ایشان بسیار حامی مظلومین بودند و بعد از شهادت ایشان فهمیدیم که چه کمک هایی به مردم داشته اند.

عباسی با اشاره به اینکه ایشان بسیار فامیل دوست و به مادر پیر خود احترام زیادی می گذاشتند عنوان کرد: پدر شهیدم هنگام اعزامش دست و پای مادر خود را بوسیدند و از ایشان اجازه خواستند تا به سوریه اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

شهید عباسی پدری فداکار و پدر بزرگی مهربان

,


وی افزود: شهید عباسی جهاد در راه خدا و پاسداری را هرگز فراموش نکردند و در آخرین سال های عمر خود همانند حبیب بن مظاهر در راه ائمه اطهار جان خود را فدا کردند.

عباسی با بیان اینکه  ایشان نسبت به مادرم مهربان بودند و در کارهای خانه به او کمک می کردند یادآور شد: ایشان پدری فداکار و پدربزرگی مهربان بودند و بعد از شهادتشان  هیچ چیز و هیچ کسی نوه ها و فرزندان او را خوشحال نمی کند.
وی از دیگر خصوصیات شهید عباسی هفشجانی گفت و یادآور شد: ایشان وسعت دید داشتند و روشنفکر بودند ، با افراط گری مخالف و معتدل بودند، دغدغه مسائل فرهنگی  و در حوزه های اجتماعی نیز نگرانی های خاص خودشان را داشتند.

عباسی یادآورشد: پدرم نسبت به مسائل اجتماعی  معتقد بود و  با رفتن خود به سوریه کاری کرد که اعتماد مردم نسبت به نظام از بین نرود.

وی با اذعان بر اینکه پدرم همیشه نگران وضعیت اقتصادی مردم نیز بودند اظهار کرد: همه جوانان خصوصا" حوزه دانشگاه, روحانیون و ... باید با این تفکر و فکر پیش روند که پیروزی اسلامی در جهان شکل گیرد.

عباسی به آخرین خاطراتی که با پدرش داشت  اشاره کرد و با صدایی بغض آلود ادامه داد: پدرم در آخرین سفر خود به من گفت این سفر آخر من است من به او گفتم پدر اگر میدانی سفر آخر شماست نرو و ما را تنها نگذار ایشان به من گفتند من 60 سال سن دارم و هر روز ممکن است بمیرم و برای من سخت است در بستر بمیرم و این بهترین فرصت برای شهید شدن است .

وی اظهار کرد: پدرم 60 ماه سابقه جبهه داشت و جانباز جنگ بود و در نهایت به آرزوی قلبی خود رسید و به برادر شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه