اخبار داغ

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اردبیل برگزار شد؛

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل: از ارائه آمار اعتیاد مدارس معذورم!/ معاون دادگستری: وضعیت پیشگیری در مدارس مطلوب نیست

مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل: از ارائه آمار اعتیاد مدارس معذورم!/ معاون دادگستری: وضعیت پیشگیری در مدارس مطلوب نیست
در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل مسئولین و مقامات قضائی از اقدامات انجام یافته در پیشگیری و مقابله با اعتیاد در مدارس اعلام رضایت نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل و با حضور مقامات اجرایی قضائی و انتظامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه تیم های مشاور در مدارس تشکیل شده تا آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد را منعکس کنند ادامه داد:  وضعیت اعتیاد در مدارس بحرانی و نگران کننده نیست.

,

در ادامه این جلسه یوسف خدادای معاون پیشگیری از جرایم دادگستری استان اردبیل با تاکید بر تغییر ماهیت مبارزه با مواد مخدر در کنار اقدامات قبلی تصریح کرد: سن اعتیاد رو به سنین پایین گذاشته و کشفیات نیز افزایش یافته است بنابراین نحوه مبارزه با این پدیده باید چکش کاری شود.

,

وی روند اعتیاد در اردبیل را صعودی و نگران کننده دانست و تصریح کرد: اقدامات مبارزه و پیشگیری اعتیاد در مدارس استان مناسب و مطلوب نیست.

,

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل هدف از برگزاری چنین جلساتی را بیان مشکلات عمده و چاره اندیشی برای آن دانست و گفت:  نباید وقت جلسه را صرفاٌ با ارائه گزارش و عملکرد گرفت.

,

مقام عالی اجرایی استان در ادامه با رونمایی از آمار اعتیاد طبق شنیده های خود گفت: شنیده می شود سال گذشته 12 دانش آموز و امسال 16 دانش آموز در مدارس استان شناسایی شده که به دام اعتیاد افتاده اند.

,

وی در ادامه اعتیاد را با سایر اسیب های اجتماعی از جمله بیکاری و طلاق مرتبط دانست و خواستار تدوین برنامه جامع در این خصوص شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه