اخبار داغ

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

سارق ۴۰۰ میلیون ریالی کارت‌های عابر بانک دستگیر شد

سارق ۴۰۰ میلیون ریالی کارت‌های عابر بانک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: سارق کارت‌های عابر بانک در استان‌های تهران والبرز که توانسته بود مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده بود در ورامین دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: فردی که توانسته بود مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از کارت های عابر بانک سرقت کند دستگیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: فرد سارق به بهانه‌هایی از جمله خرید شارژ تلفن همراه به مغازه‌ها مراجعه می‌کرد.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: هنگامی که صاحب مغازه با کارت عابر بانک خود از دستگاه کارت‌خوان مغازه خود برای خرید شارژ اقدام می‌کرد، سارق از وی فیلم می‌گرفت.

,

سردار ناظری تصریح کرد: پس از گرقتن فیلم مورد نظر و دریافت رمز کارت عابر بانک، صاحب مغازه را به بهانه خرید کالاهای دیگر به انتهای مغازه کشیده و همزمان کارت عابر بانک وی را سرقت می‌کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: فرد سارق که کارت عابر بانک و رمز آن را در دست داشت به خرید اقلام و یا دریافت وجه نقد می‌پرداخت.

,

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این سارق در استان‌های تهران و البرز سرقت‌هایی را داشته است که تا به امروز در مجموع ۴۰۰ میلیون سرقت کرده است که ۱۶۰ میلیون ریال آن در ورامین بوده است.

,

سردار ناظری با بیان اینکه تا امروز ۶ شاکی در خصوص این پرونده اعلام شکایت کرده‌اند، گفت: مراقبت از رمز کارت عابر بانک مسئه ای است که بارها توسط همکاران ما در این خصوص هشدار داده شده است و می‌تواند در صورت محافظت از آن کام سارقان را تلخ کرده و از رسیدن به اهدافشان آنها را باز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه