اخبار داغ

شهردار کازرون خبر داد:

آغاز بازسازی و موزاییک فرش پیاده رو ها با مصالح استاندارد

آغاز بازسازی و موزاییک فرش پیاده رو ها با مصالح استاندارد
به منظور عبور و مرور عابرین و زیباسازی پیاده روها و توسعه هر چه بهتر پیاده روهای سطح شهر، شهرداری کازرون اقدام به اجرای عملیات موزاییک فرش پیاده رو روبه‌روی مسجد جامع شهدا و پیاده رو پارک آزادی نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کازرون خبر"،  مهندس علی باقری از آغاز بازسازی و موزاییک فرش پیاده روها در سطح شهر خبر داد و  اظهار کرد: به منظور عبور و مرور عابرین و زیباسازی پیاده روها و توسعه هر چه بهتر پیاده روهای سطح شهر، شهرداری کازرون اقدام به اجرای عملیات موزاییک فرش پیاده رو  روبه‌روی مسجد جامع شهدا و پیاده رو پارک آزادی نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کازرون خبر,

شهردار کازرون تصریح کرد: از آنجایی که خدمات رسانی به شهروندان و تسهیل عبور و مرور شهروندان در سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می گردد، در این راستا بازسازی و اصلاح پیاده روها با مصالح استاندارد از جمله فعالیت های مستمر در شهرداری   کازرون می باشد.

,


وی رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و بیان کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازده زمانی با اتمام عملیات موزاییک فرش پیاده روها، جدول گذاری، لکه گیری و آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح  شهر موجبات خشنودی همشهریان را فراهم کند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه