اخبار داغ

کارشناش مسائل سیاسی تشریح کرد:

تبیین سیاست های مهار آمریکا علیه ایران/وظیفه اصلی ما حفظ و حمایت از اصول مسلّم اسلام است

تبیین سیاست های مهار آمریکا علیه ایران/وظیفه اصلی ما حفظ و حمایت از اصول مسلّم اسلام است
کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه آمریکا تمام تلاشش را برای فروپاشی نظام اسلامی انجام داد، اما نتوانست کاری از پیش ببرد، گفت: آمریکا به این نتیجه رسید که باید سیاست مهار را در مقابل ایران دنبال کند، که مهار موشکی، جنگ نیابتی داعش و مهار توان چریکی جنگی دریا، بخشی از آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث، حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، صبح امروز در جمع خواهران طلبه بسیجی، مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) یزدانشهر نجف آباد، ضمن تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، علیه تفکر تکفیری داعش، اظهار کرد: آمریکا تمام تلاشش را برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی انجام داد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت به این نتیجه رسید که باید سیاست مهار را در مقابل ایران دنبال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

وی اضافه کرد: یکی از راه های مهار آمریکا، جنگ نیابتی توسط داعش بود، علت کینه و هراس آمریکا از سپاه ایران نیز وجود قدرت سپاه ایران است که توانست داعش را از بین ببرد و تمام آرزوهای آنها را بر باد دهد.

,

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد، ادامه داد: دومین سیاست مهار آمریکا، که سیاست اصلی ترامپ نیز  هست، مهار موشکی بالیستیکی ایران است که در آن آمریکا از توان موشکی ایران به شدت هراس دارد چرا  که می داند وقتی ایران توانست از داخل کشور ایران، داعش را در سوریه نقطه زنی کند، قطعا توان نقطه زنی موشکی برای کشورهای همجوار چون  رژیم غاصب اسرائیل را نیز دارد.

,

وی اضافه کرد: امریکایی ها متوجه هستند معمولاً زمانی که سلاحی در کشوری مورد آزمایش در صحنه عمل قرار می گیرد برد بالاتر از آن سلاح در آن کشور ساخته شده است و امروز آمریکا در پی آن است که بداند ایران به چه توان موشکی رسیده است.

,

حجت الاسلام پیراسته، اذعان کرد: سومین سیاست مهار آمریکا، مهار توان چریکی جنگی دریا در ایران  است، مرز آبی ایران در جنوب بسیار گسترده و آسیب پذیر است و اگر آمریکا توان حمله به آبهای ایران را داشت تاکنون این کار را کرده بود، اما ارتش و سپاه ایران پشتیبان هم و دست در دست هم مقابل آنها ایستاده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: سایر سیاست های مهار آمریکا علیه ایران، مهار توان جنگ سایبری سپاه و مهار توان فرهنگی ایران است که آمریکا در کنار جنگ سخت و نیمه سخت علیه جمهوری اسلامی باید با جنگ نرم هم وارد عمل شود.

,

وی در پایان عنوان کرد: وظیفه ما در این جنگ نرم، به فرموده حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) حفظ و حمایت از اصول مسلّم اسلام است و اگر خدایی نکرده جزء افراد خنثی باشیم و برای اسلام کاری نکنیم جزء بازنده ها هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه