اخبار داغ

وقتی پروژه‌های عمرانی قربانی سیاست می‌شود؛

گلایه شهروندان از بی‌توجهی شورا و شهرداری به تقاطع غیر هم‌سطح آزادی/ عضو شورا: پروژه تقاطع آزادی در دهه فجر افتتاح می شود

گلایه شهروندان از  بی‌توجهی شورا و شهرداری به تقاطع غیر هم‌سطح آزادی/ عضو شورا: پروژه تقاطع آزادی در دهه فجر افتتاح می شود
شهروند بوشهری گفت: این پروژه وارد سیاست‌های مسئولین شده است و اعضاء شورای شهر باید در کمترین زمان ممکن وضعیت شهرداری را مشخص و فرد شایسته‌ای برای مدیریت شهری انتخاب کنند تا مردم قربانی تصمیمات سیاسی نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ نزدیک به یک سال است که پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان آزادی بوشهر کلید خورده است که همچنان با حرکت لاک‌پشتی در حال طی مسیر است و مشکلاتی برای تردد شهروندان و مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

بر اساس اعلام شهردار وقت قرار بود این پروژه در مهرماه افتتاح و به بهره‌برداری برسد که به دلایلی افتتاح پروژه به تأخیر افتاد و اعضاء شورا در مصاحبه‌های خود خبر سرعت درروند پروژه و افتتاح آن تا قبل از پایان سال را دادند که روند فیزیکی پروژه این وعده را پوچ نشان می‌دهد.

,

به دلیل اینکه این پروژه در اصلی‌ترین مسیر تردد مردم قرار دارد شهروندان اظهار گلایه‌مندی دارند و به دلیل تغییر مسیر تاکنون مشکلات و حوادث جبران‌ناپذیری در این محور مواصلاتی ایجادشده است.

,

Thumbnail

, Thumbnail,

مسئولین به‌دوراز سیاست به فکر شهر باشند

,

احمد تنگکی در گفت‌وگو با سپاس بابیان اینکه ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در محور میدان آزادی بوشهر بسیار مهم است، گفت: ایجاد این تقاطع می‌تواند در مواقع بحرانی کاهش ترافیک به دنبال داشته باشد و حوادث رانندگی را کم کند.

,

تنگکی اظهار کرد: اما روند اجرایی پروژه مانند ایجاد ورزشگاه تنگک است و بسیار به‌کندی حرکت می‌کند که مسئولین باید برای سرعت بخشیدن به روند پروژه دست‌به‌دست هم دهند تا استانی آباد و شهری زیبا داشته باشیم.

,

این شهروند با اظهار گلایه از اعضاء شورا، افزود: این پروژه وارد سیاست‌های مسئولین شده است و اعضاء شورای شهر باید در کمترین زمان ممکن وضعیت شهرداری را مشخص و فرد شایسته‌ای برای مدیریت شهری انتخاب کنند تا مردم قربانی تصمیمات سیاسی نشوند.

,

Thumbnail

, Thumbnail,

وی ادامه داد: این سیاست زدگی در شورای شهر موجب شده که پروژه‌هایی که برای مردم و شهر مناسب است متوقف شود و هزینه‌های بیت‌المال هدر برود.

,

تنگکی خطاب به استاندار و رئیس شورای شهر تأکید کرد: مسئولین باید قدر مردم بوشهر بدانند و بدون اینکه شهروندی بخواهد از عملکرد آن‌ها گلایه کند با استفاده از بودجه استانی و ملی پروژه‌های عمرانی و شهری را به اتمام برسانند.

,

پروژه تقاطع آزادی بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

,

روح‌الله نصرتی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس بابیان اینکه پروژه میدان آزادی بوشهر با نظارت شورای شهر است، گفت: با توجه به اینکه مشکلاتی درروند پروژه‌های عمرانی وجود دارد این پروژه با نظارت مستقیم شورای شهر بوشهر در حال انجام است.

, سپاس,

Thumbnail

, Thumbnail,

سخنگوی فراکسیون توسعه شورای اسلامی شهر بوشهر  اظهار کرد: از هفته آینده عملیات اجرایی پروژهِ به‌صورت 24 ساعته خواهد شد و تلاش داریم در دهه فجر به‌طور کامل پروژه افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

,

وی بابیان اینکه توقفی درروند پروژه ایجاد نشده است، افزود: مشکلاتی با اداره برق، مشاورین پروژه، آزمایشگاه خاک، و نقشه اولیه وجود داشت که انجام شد.

,

نصرتی با اشاره به اینکه بدهی‌های پیمانکار نیز توسط شورا پرداخت‌شده است، ابراز کرد: مشکلات پیمانکار رفع شده است و سرپرست شهرداری نیز انجام این پروژه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه