اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش‌و‌تحقیقات مجلس:

اقدام ترامپ میخی بر تابوت رژیم صهیونیستی است/«قدس» اولین مسئله جهان اسلام

اقدام ترامپ میخی بر تابوت رژیم صهیونیستی است/«قدس» اولین مسئله جهان اسلام
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه ترامپ با این اقدام خود آخرین میخ‌ها را بر تابوت رژیم صهیونیستی کوبید، ادامه داد: این اقدام امیدها را برای نابودی رژیم صهینویستی بیشتر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی پیام دلیجان؛ درخصوص اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن «بیت‌المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا با این اقدام نشان داد کاملا تحت تاثیر لابی صهیونست‌ها قرار دارد و در تصمیم گیری‌ها از خود اختیاری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

سلیمی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا با این تصمیم خود صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را بلندتر از قبل کرد، گفت: ترامپ با این اقدام سرنگونی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه ترامپ با این اقدام خود آخرین میخ‌ها را بر تابوت رژیم صهیونیستی کوبید، ادامه داد: این اقدام امیدها را برای نابودی رژیم صهینویستی بیشتر کرد.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند برخی از سازمان‌های ورشکسته دنیا موضوع گفتگو برای حل مسائل فلسطین را پیش نکشند چراکه این سازمان‌ها رو سیاه‌تر از آن هستند که بخواهند با این اقدام مشکلات را برطرف کنند.

,

به رسمیت شناختن «بیت‌المقدس» سنگ بنای توطئه‌های بعدی آمریکا در منطقه

,

سلیمی با تاکید بر اینکه ترامپ با این اقدام خود نشان داد که خواب‌های خطرناکی برای منطق دیده است، افزود: این اقدام سنگ بنای توطئه‌های بعدی آمریکا در منطقه خواهد بود و لازم است همه کشورهای اسلامی هوشیار باشند.

,

وی با اشاره به اینکه قدس به عنوان پایخت و قبله اول مسلمین است، اظهار کرد: به رسمیت شناختن «بیت‌المقدس» به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خشم امت اسلامی را به همراه داشته است.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: این تصمیم ترامپ، باعث شد سران برخی از کشورهای اسلامی پرده از چهره برداشته و نشان دهند که رویکرد صهیونیستی دارند. چراکه برخی از سران کشورهای عربی در مقابل این اقدام رئیس جمهور آمریکا کوچکترین واکنش یا اعتراضی از خود نشان ندادند.

,

وی با اشاره به اینکه دراز کردن دست دوستی و صلح به سمت رژیم صهیونیستی این رژیم را یاغی‌تر خواهد کرد، یادآور شد: همه آزادی‌خواهان چه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی باید به میدان بیایند و در برابر این اقدامات ایستادگی کنند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همه توجه‌ها به سمت قدس شریف متمرکز شده و بار دیگر قدس به عنوان اولین مسئله مسلمانان تبدیل شده است، گفت: امروز نیاز است تا با یک انسجام این موضوع را پیگیری کنیم تا به نتیجه مد نظر دست پیدا کنیم.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: تعجب‌آور است که سازمان کنفرانس اسلامی در مورد موضوعات بی اساس سریع جلسه اضطراری تشکیل می دهد ولی درباره اظهارات ترامپ درباره قبله اول مسلمین سکوت کرده است، انتظار داریم که سازمان کنفرانس اسلامی  تعلق بیشتری نسبت به مساله داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه