اخبار داغ

فرماندار شهرستان کازرون:

نیروهای مسلح حافظ امنیت و حامی ثبات منطقه هستند / تصمیم تغییر پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی به قدس، ناشی از شکست استکبار جهانی است

نیروهای مسلح حافظ امنیت و حامی ثبات منطقه هستند / تصمیم تغییر پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی به قدس، ناشی از شکست استکبار جهانی است
سید کمال علوی: ارتش آزمون خود را در دفاع مقدس به خوبی پس داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "کازرون خبر"،  سید کمال علوی در آیین تحلیف سربازان پادگان 07 ارتش کازرون که با حضور فرماندهان، بازنشستگان استان‌های فارس، بوشهر و کوهکیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان و سربازان برگزار شد اظهار داشت: ارتش آزمون خود را در دفاع مقدس به خوبی پس داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کازرون خبر,

سید کمال علوی با بیان اینکه  ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و ایثارگری به وظایف خود در قانون اساسی و پاسداری و  استقلال کشور و حفظ تمامیت ارضی به خوبی عمل کرده است گفت: ارتش در سخت‌ترین شرایط مردم را تنها نگذاشته و  در پیروزی انقلاب،  دوران دفاع ، سازندگی، حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله ارتش در کنار مردم ایستاد.

,

وی افزود: ارتش با نیروهای خود در جنگ تحمیلی در مقابل متجاوزان ایستاد و شهیدان بزرگی همچون صیاد شیرازی، شیرودی، فلاحی، کشوری و دیگران را تقدیم کشور و انقلاب کرد.

,

فرماندار شهرستان کازرون با بیان اینکه امروز ارتش ما خودکفا و از فناوری های نو برخوردار و دانش محور است تاکید کرد: نیروهای مسلح ما حامی ثبات و حافظ امنیت منطقه هستند.

,

علوی تصریح کرد: امروز همسایه‌گان ما باید بدانند نیروهای مسلح ما تامین کننده ثبات و امنیت در کل منطقه هستند.

,

وی گفت: همه کشورها اگر بخواهند مستقل زندگی کنند و دارای ثبات کامل باشند می توانند به نیروهای مسلح ما در این سرزمین تکیه کنند و نمونه آنها را می‌توانند در عراق و سوریه در سرکوب شجره خبیثه داعش ملاحظه کرد.

,

علوی با بیان اینکه ترامپ با یاوه‌گویی‌های خود مانند همیشه در امور تمام کشورهای جهان دخالت می‌کند اظهارکرد: تغییر پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی به قدس ناشی از شکست استکبار جهانی است.

,

فرماندار شهرستان کازرون تصریح کرد:  ارتش در همه صحنه‌ها برای ایثارگری و فداکاری آماده است و مرزهای کشور ما بخاطر نیروهای مسلح و در کنار فرماندهی کل که می توانند معنویت نیروهای مسلح را بیش از پیش حافظ باشد در امنیت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه