اخبار داغ

برای نخستین بار؛

مجوز کارگاه ساخت و تعمیر شناور در بندر صیادی پُزم صادر شد

مجوز کارگاه ساخت و تعمیر شناور در بندر صیادی پُزم صادر شد
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز بهره برداری از گارگاه ساخت و تعمیر شناورمتعلق به شرکت تعاونی خدمات صیادی 711 بندرپزم مچان واقع در10 کیلومتری غرب شهرستان کنارک (بندر صیادی پزم) صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، ابوالقاسم اسدی اظهار کرد: پس از دریافت درخواست صدور مجوز بهره برداری کارگاه مذکور از طریق سامانه جامع، مدیریت و نظارت بر سواحل کشور؛ مدارک و مستندات ارائه شده از دیدگاه حقوقی سواحل، بندری، دریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه های دریایی و مهندسی سواحل مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استناد به بند 22 ماده سه آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 و نیز تبصره الحاقی آن مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی مجوز بهره برداری کارگاه شناور سازی بندر پزم به مدت دو سال صادر شد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان کنارک با داشتن بالغ بر 250 کیلومتر خط ساحلی دارای  سه بندر صیادی، سه بندر چند منظوره کوچک ( احداثی توسط سازمان بنادر و دریانوردی) و نیز کارگاه های ساخت و تعمیر شناور است.

وی افزود: از سالیان گذشته مردمان این منطقه به امر ساخت و تعمیر شناورهای صیادی مشغول بوده اند و فن ساخت و تعمیر شناور صیادی، جزئی از فرهنگ و زندگی مردمان حوزه شهرستان کنارک بوده و ادامه دارد.

اسدی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با صدور مجوز این واحد کارگاهی ضمن ایجاد اشتغال برای 30 نفر به صورت مستقیم و بیش از 750 نفر به صورت غیر مستقیم، زمینه ساماندهی شناورها (تعمیرات، ساخت) را در منطقه فراهم کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه