اخبار داغ

سالن چند منظوره دبستان شاهد ریحانه النبی (س) قرچک افتتاح شد

سالن چند منظوره دبستان شاهد ریحانه النبی (س) قرچک افتتاح شد
سالن چند منظوره دبستان شاهد ریحانه النبی (س) با حضور مسئولان، خانواده شهدا و دانش آموزان قرچک افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; سالن چند منظوره دبستان شاهد ریحانه النبی (س) با حضور مسئولان، خانواده شهدا و دانش آموزان قرچک افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

حجت السلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این مراسم اظهار داشت: نماز زیباترین نماد عبادت است و نیاز انسان را در زمان حیات را برطرف می کند و ساخت نمازخانه در مدارس معنویت و آرامش را به دانش آموزان هدیه می دهد.

,

وی گفت: کسانی که به نماز رو می آورند هوش، قدرت و فعالیت خوبی دارند و تربیت خوب دانش آموزان ثمرات خوبی در جامعه خواهد داشت.

,

اسماعیلی با اشاره به معضلات اجتماعی، بیان کرد: اگر یاد خدا در انسان رخنه کند،  با وسوس های شیطان و توطئه های دشمنان آلوده نمی شود و با یک آزمایش خود را نمی بازد.

,

, ,

وی تصریح کرد: خانواده ها در بحث تربیت و آموزش های دینی فرزندان خود باید دغدغه داشته باشتد، تا آینده درخشانی را برای فرزندان خود رقم بزند.

,

امام جمعه قرچک در پایان خاطرنشان کرد کرد: در میان همه مشکلات، فعالیت‌های متعدد خیرین مدرسه ساز می تواند نقش موثری در رفع کمبودهای نهاد تعلیم و تربیت ایفا کنند.

,

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش قرچک درادامه این مراسم بیان کرد: در شهرستان قرچک متاسفانه نتوانستیم خیرین بزرگ را جذب کنیم و با همفکری همه مدیران سربازان کوچک را برای کمک جذب کردیم و همیاران خیرین مدرسه ساز را راه اندازه نمودیم.

,

وی گفت: با کمک های کوچک حتی خود دانش آموزان توانستیم کارهای بزرگی در مدارس انجام دهیم و سطح فضای آموزشی را ارتقا دهیم.

,

, ,

نیکبخت تاکید کرد: این سالن چند منظوره دبستان شاهد ریحانه النبی (س) با زیربنای  ۳۴۰ متر مربع در دو طبقه با  هزینه بالغ بر۶۶ میلیون تومان  کمک خود اولیای دانش آموزان و۶۴ میلیون تومان همیاران خیرین مدرسه ساز و  ۳۰ میلیون تومان کمک آموزش پرورش به ثمر رسیده است.

,

  وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز طی دو دوره توانسته در بازسازی و ساخت مدرسه فعالیت خوبی داشته باشد و تحول عظیمی در سطح بازسازی مدارس شهرستان انجام دهند.

,

مدیر آموزش و پرورشدر در پایان افزود: با مدیریت خوب همیاران مدرسه ساز می توان به صورت هدفمند در سطح مدارس برای پیشرفت آموزش کار کرد تا مدارس با کیفیت و خوبی را راه اندازی کنیم.

,

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده شهدا، مدیران نمونه مدارس و خیرین مدرسه ساز تجلیل به عمل آمد.

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه