اخبار داغ

اشرف‌‌نیا در نطق میان دستور شورای شهر تبریز:

نباید بدون توجه به درآمد مردم نرخ عوارض را افزایش داد و کیف کرد/ طرح‌‌هایی که زیر آن مهر شورا نیست نباید اجرایی شود

نباید بدون توجه به درآمد مردم نرخ عوارض را افزایش داد و کیف کرد/ طرح‌‌هایی که زیر آن مهر شورا نیست نباید اجرایی شود
عضو شورای شهر تبریز خواستار توجه شورا به میزان درآمد مردم و وضعیت اقتصادی آنان شد و با افزایش نرخ عوارض در شرایط فعلی مخالفت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی اشرف‌‌نیا صبح امروز در نطق میان دستور شورای شهر تبریز با بیان اینکه باید در مورد مسائل شورا باید بازنگری‌‌هایی شود، ابراز داشت: برنامه‌‌های اجتماعی، اقتصادی و یهداستی و سایر امور رفاهی توسط منتخبین مردم نظارت می‌شود اما در عمل با این دستگاه‌ها در ارتباط نیستیم و این بی‌‌معنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: اگر شورای شهر طرحی ارائه دهد اگر موافقت نشود بایگانی می‌‌گردد، اینکه این پرونده‌ها در کتاب‌‌ها باقی بمانند نه برای مردم، نه شورا و نه کشور به درد نخواهد خورد؛ این مسائل اساسی است که با رای شورا تصویب می‌شود اما یک سازمان آن را رد می‌کند و بدون نتیجه می‌ماند.

,

این عضو شورای شهر تبریز با انتقاد از افزایش نرخ عوارض، خاطرنشان ساخت: اینکه بدون نگاه به در آمد مردم نرخ عوارض افزایش پیدا کند و ما کیف کنیم صحیح نیست، باید با افزایش درآمد و سرانه مردم، میزان عوارض تعیین گردد.

,

وی بیان داشت: کلیه سازمان‌‌ها و موسسات دولی و غیردولتی که خدمات ارائه می‌دهند باید برنامه سالانه‌‌شان را در شورا ارائه دهند و حتی غیردولتی‌‌ها تمامی هزینه و برنامه‌‌هایشان را ارائه دهند و نمایندگان مردم در شهر بدانند وظیفه این سازمان‌‌ها چیست.

,

اشرف‌‌نیا با اعلام اینکه باید کلیه طرح جامع و تفضیلی اول توسط شهرداری تصویب و با مهر شورا به وزارت راه و مسکن ارسال گردد، اذعان کرد: اما گاها برعکس این اتفاق می‌‌افتد و بدون مهر شورا نقشه ابلاغ می‌شود؛ ما گفته‌‌ایم اگر مهر شورا نباشد طرح اجرا نمی‌شود و باید ابتدا در شورا تصویب شود سپس به وزارت راه و مسکن برود و این جزو وظایف ماست.

,

وی توضیح داد: در رابطه با مسائل شهر باید بدانیم قرار است چه خدماتی ارائه دهیم، شهر موزه اندیشه‌‌ها و تفکرات و تجلی‌‌گاه ارزش انسانی می‌‌باشد و نمایانگر مردمی است که در آن زندگی می‌کنند.

,

این عضو شورا تاکید داشت: گسترش حمل و نقل عمومی با استفاده از سوخت پاک باید صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه