اخبار داغ

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری مرکزی:

معارفه۳۱ شهردار در استان مرکزی/شهرداران خمین و آستانه به زودی معرفی می‌شوند

معارفه۳۱ شهردار در استان مرکزی/شهرداران خمین و آستانه به زودی معرفی می‌شوند
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۱۵۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح های مختلف به حساب شهرداری ها وازیر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن قربانی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار سفیر آشتیان با اشاره به انتصاب شهرداران استان مرکزی گفت: بر اساس قانون شهرداران شهرهای استان از سوی نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر به استانداری معرفی و صلاحیت آنها در استانداری تایید و به عنوان شهرداری منصوب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

معارفه ۳۱ شهردار استان مرکزی

, معارفه ۳۱ شهردار استان مرکزی, معارفه ۳۱ شهردار استان مرکزی,

وی افزود: تاکنون ۲۹ شهردار شهرهای استان مرکزی با حکم استاندار و ۲ شهر اراک و ساوه نیز که جمعیت بیشتر از ۲۰۰ هزار نفر داشتند با حکم وزیر کشور معرفی شدند. 

,

وی ادامه داد: شهرداران شهر خمین و آستانه نیز به استانداری معرفی شدند که به زودی با حکم استاندار مرکزی فعالیت خود را آغاز می کنند.

,

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی بیان کرد: از ۳۳ شهردار جدید این استان ۲۸ نفر سابقه شهرداری و یا فعالیت در شهرداری ها را داشته و پنج نفر دیگر برای نخستین بار در حوزه خدمات شهری فعالیت می کنند.

,

واریز ۱۵۷ میلیارد تومان به حساب شهرداری استان مرکزی

, واریز ۱۵۷ میلیارد تومان به حساب شهرداری استان مرکزی, واریز ۱۵۷ میلیارد تومان به حساب شهرداری استان مرکزی,

وی تصریح کرد: در ۸ ماهه نخست امسال ۱۵۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح های مختلف به حساب شهرداری ها وازیر شده است.

,

قربانی گفت: برنامه ریزی علمی و کارشناسی، هدف گذاری منطقی و استفاده مناسب از همه ظرفیت ها و امکانات سبب موفقیت شهرداران در مدیریت شهری می شود.

,

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های توسعه ای و اقتصادی همواره دارای ریسک و مشکلات خاص خود است اما شهرداران باید جسارت انجام کارهای بزرگ را داشته باشند و با کمک گرفتن از نخبگان در این مسیر، استوار گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه