اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی سیریک:

33 هزار متر مربع اراضی ملی در سیریک رفع تصرف شد+ تصاویر

33 هزار متر مربع اراضی ملی در سیریک رفع تصرف شد+ تصاویر
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سیریک افزود: 33 هزار و 400 متر مربع اراضی ملی تصرف شده با دستور مقام قضائی در روستای بصره از توابع بخش مرکزی سیریک رفع تصرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عنایت الله شعبانی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار آذینی  ارزش زمین رفع تصرف شده را یک میلیارد و 650 میلیون ریال دانست و اظهار کرد: متخلف بدون در نظر گرفتن  اصل 45 قانون اساسی و عدم رعایت مواد 1 و 2 قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع  اقدام به تخریب و تصرف و حصارکشی  اراضی ملی منطقه کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

شعبانی یادآور شد: براساس ماده 690 قانون مجازات اسلامی فرد یا افرادی که نسبت به خلع ید از اراضی ملی مرتکب شوند به استناد ماده 46 و 52 قانون مجازات اسلامی  مصوب 1392  به مدت یک سال حبس محکوم می شوند.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان سیریک  اضافه کرد: همشهریان عزیز و بزرگوار می توانند در صورت بروز هر گونه تخلف احتمالی درخصوص اراضی ملی، قطع درختان و برداشت های غیر مجاز با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و یا تماس رایگان ۰۹۶۹۶ یگان حفاظت مستقر در منابع طبیعی که به صورت شبانه روزی آماده دریافت و پاسخگویی است تماس حاصل نمایند و منابع طبیعی را در جهت حراست و حفاظت اموال عمومی و بیت المال کمک نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه