اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل:

کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد دراردل

کشف و معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد دراردل
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل از کشف و معدوم سازی 200 کیلو گرم گوشت فاسد و غیر قابل مصرف در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر داود ربیعی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت:  200 کیلو گرم گوشت فاسد و غیر قابل مصرف توسط  بازرسان دامپزشکی در  6 واحد عرضه در سطح شهرستان اردل جمع آوری و معدوم شد.

دکتر ربیعی نظارت بر تمام مراحل تولید، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌های دامی را از وظایف مهم دامپزشکی دانست و تصریح کرد: این امر مانع از انتقال بیماری‌های منتقله از این فرآورده‌ها به جمعیت انسانی می‌شود.

وی توصیه کرد:شهروندان از خرید هرگونه فرآورده خام دامی به ویژه گوشت قرمز از مراکز غیر مجاز خودداری کنند و حتما به برچسب دامپزشکی و تاریخ انقضا درج شده بر روی لاشه توجه کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان  اردل ضمن تقدیر از گزارش به موقع این مورد،  گفت: شبکه دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی شهروندان به صورت مستمر نظارت ها و پایش های خود را انجام می دهد، اما گزارشات مردمی نیز برای ما بسیار حاىز اهمیت است و در کاهش تخلفات نیز راهگشا خواهد بود.
 
دکنر ربیعی در پایان از مردم شهرستان اردل خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی با شماره 34342234 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه