اخبار داغ

سرپرست تیم ووشو مقاومت زنجان:

صعود تیم مقاومت زنجان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان/ به دنبال مقام قهرمانی مسابقات هستیم

صعود تیم مقاومت زنجان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان/ به دنبال مقام قهرمانی مسابقات هستیم
سرپرست تیم ووشو مقاومت زنجان از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی خبر داد و گفت: مرحله نیمه نهایی نیمه دوم دی ماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی موحدنیا در گفت وگو با موج رسا، با اشاره به بازیهای تیم مقاومت در لیگ برتر جوانان اظهار کرد: تیم ووشوی زنجان در هفته ششم لیگ جوانان به مصاف هیئت اردبیل خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه صعود تیم مقاومت به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است، افزود: بازی با هیئت اردبیل برای زنجان در حکم یک بازی تشریفاتی است.

,

سرپرست تیم ووشو مقاومت زنجان با اشاره به اینکه تیم ما با پنج بازی و 15 امتیاز در صدر جدول گروه یک مسابقات قرار دارد، ابراز کرد: از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: بازیهای مرحله نیمه نهایی نیمه دوم دی ماه در آکادمی ووشو در تهران برگزار می شود.

,

موحدنیا با بیان اینکه تیم مقاومت در هفته پنجم تیم سپاه سلمان را با نتیجه 8 بر 3 شکست داد، عنوان کرد: تیم زنجان تا این مرحله از مسابقات با قدرت حریفان را از پیش رو برداشته است.

,

وی با اشاره به اینکه در مرحله نیمه نهایی بازیهای سختی را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: پرشین طبرستان، رنگ فیروزه شیراز و هیئت البرز از شانسهای صعود گروه دوم هستند که ووشوکاران خوبی را در اختیار دارند.

,

سرپرست تیم ووسو مقاومت زنجان با بیان اینکه ما تیم جوانی را در اختیار داریم، اظهار کرد: اولویت ما در همه دوره های لیگ استفاده از بازیکنان بومی است تا برای مسابقات قهرمانی کشور کسب تجربه کنند.

,

وی تصریح کرد: ما در طول این سالها ورزشکاران زیادی را به تیم ملی معرفی کرده ایم.

,

موحدنیا با بیان اینکه تیم مقاومت پرافتخارترین تیم لیگ جوانان است، افزود: ما در تمام دوره های لیگ در فینال مسابقات حضور داشتیم و چند دوره نیز به مقام قهرمانی دست یافته ایم.

,

وی بیان کرد: با توجه به آمادگی که ورزشکاران ما دارند امسال نیز یکی از شانسهای قهرمانی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه