اخبار داغ

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار آذربایجان غربی:

معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائل برای مشروعیت‌بخشیدن به رژیم جعلی است

معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائل برای مشروعیت‌بخشیدن به رژیم جعلی است
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: حرکت رئیس جمهور آمریکا در خصوص اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، در راستای رسمیت بخشیدن به رژیم اشغالگر اسرائیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا رادفر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اقدام ترامپ در معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، اظهار داشت: حرکت رئیس‌جمهور امریکا در راستای تقویت و رسمیت بخشیدن رژیم اشغالگر اسرائیل است. آمریکا تلاش می‌کند با این روش به رژیم اسرائیل در منطقه مشروعیت ببخشد ولی به آرزوهای خود نخواهند رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: مسلمان و تمامی آزادگان جهان مخالف این حرکت نابخردانه ترامپ بوده‌اند و در کشورهای اروپایی نیز رسماً در مقابل این حرکت جبهه‌گیری کرده‌اند، ولی جای تأسف است که عده‌ای از سران کشورهای عربی حرکت‌هایی که انجام می‌دهند و ضعفی که از خود نشان می‌دهند باعث شده تا ترامپ این کار سخیف و نابخردانه را ادامه دهد.

,

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار آذربایجان غربی، تصریح کرد: اگر امت اسلامی به‌صورت واحد و با وحدت در مقابل این قضیه موضع‌گیری کنند آمریکا و اسرائیل به هدف نامبارک خود نخواهند رسید.

,

وی، افزود: تمام مسلمانان و به خصوص نخبگان و نیروهای اثرگذار دنیای اسلام در مقابل این قضیه موضع‌گیری کنند و موضع‌گیری‌های خود را در قبال این حرکت ترامپ اعلام کنند. با این اقدامات یقینا آمریکا و اسرائیل به خواسته‌های خود نخواهند رسید.

,

رادفر، ادامه داد: اسرائیل سالیان درازی است که به شکل‌های مختلف درصدد مطرح کردن این قضیه بوده و جامعه اسلامی باید در مقابل این حرکت‌ها از خود مقاومت نشان دهد و اگر دنیای اسلام به‌صورت واحد در مقابل این حرکت موضع‌گیری کنند بدون شک این اتفاق نخواهد افتاد و آمریکایی‌ها به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

,

وی، خاطرنشان کرد: مسلمانان تا بازگشت ترامپ از موضع خود سکوت نمی کنند و قطعا پیگیر این موارد خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه