اخبار داغ

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ،معدن و تجارت :

نمایشگاه دائمی تولیدات بانوان در کشور راه اندازی می شود/ بانوان نقش مهمی در حمایت از تولید ملی دارند

نمایشگاه دائمی تولیدات بانوان در کشور راه اندازی می شود/ بانوان نقش مهمی در حمایت از تولید ملی دارند
مشاور امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: طبق قانون شهرداریها موظف شده اند که نمایشگاه دائمی برای تولیدات بانوان برپا نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سهیلا جلودار زاده" مشاور امور بانوان وخانواده وزارت صنعت ، معدن و تجارت در نشست تخصصی اقتصادی بانوان استان گلستان گفت: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس تشکیل شده است و همچنین بانوان کار آفرین می توانند رفع مشکلات خود را از فراکسیون زنان و یا فراکسیون خانواده مجلس پیگیری نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: مطابق قانون دولت اگر می خواهد اقدامی انجام دهد باید با تشکلهای خصوصی وغیر دولتی مشورت نماید و این بهترین فرصت برای فعالان بخش خصوصی بویژه بانوان کار آفرین است که با عضویت در این تشکلها نقشی تعیین کننده در توسعه جامعه ورفع مشکلات داشته باشند.

,

"جلودار زاده" با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات اتاق های بازرگانی استانها، گفت: بانوان کار آفرین باید تلاش کنند که به کرسی های نهادهای غیر دولتی همانند اتاق بازرگانی دست یابند.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ، معدن و تجارت اظهار کرد: زنان کار آفرین ما در زمینه بازار یابی نیازمند شدید مساعدت سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های بازرگانی هستند و برای رفع مشکلات بازار فروش محصولات تولیدی بانوان نیازمند نهضت کار آفرینی در زمینه بازار یابی وتجارت بانوان هستیم.

,
,
,

* بانوان، مشتری اول و آخر تولیدات ملی هستند، و باید از آن حمایت کنند

وی افزود: آموزش بازار یابی و تجارت الکترونیکی از جمله ملزوماتی هستند که سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های بازرگانی باید نسبت به برگزاری آنها اقدام نمایند.

"جلودار زاده" در خصوص نقش بانوان در استفاده جامعه از کالای ایرانی هم گفت: مشتری اول وآخر بازار ، بانوان هستند و در نتیجه مسئله بازاریابی را باید با جدیت پیگیری نماییم.

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد: باید مسیر کار آفرینی وایجاد شغل را کوتاه کنیم زیرا کار آفرینی کلید حل بسیاری از مشکلات ومفاسد اجتماعی می باشد.

وی مهمترین مشکل بانوان کشور را توانمندی پایین ایشان در پاره ای از مسائل همچون بازاریابی عنوان نمود و افزود: اگر بانوان ما توانمند شوند و زمینه ارائه محصولاتشان فراهم شود زمینه رشد و توسعه آنها فراهم می شود .

"جلودار زاده" با بیان این مطلب که منطقه آزاد برای مناطقی مانند گلستان می تواند بسیار مفید باشد، خاطر نشان کرد: این امر موجی برگزاری نمایشگاه مشترک با کشور های همسایه می شود که برای توسعه استان راهگشا خواهد بود.

, * بانوان، مشتری اول و آخر تولیدات ملی هستند، و باید از آن حمایت کنند, * بانوان، مشتری اول و آخر تولیدات ملی هستند، و باید از آن حمایت کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه