اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

اقدام مردم در خلق حماسه ۹ دی بصیرانه بود نه احساساتی/ گرامیداشت ۹ دی برای پاسداشت بصیرت و ولایت مردم ایران اسلامی است

اقدام مردم در خلق حماسه ۹ دی بصیرانه بود نه احساساتی/ گرامیداشت ۹ دی برای پاسداشت بصیرت و ولایت مردم ایران اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: رهبری حکیمانه امام خامنه ای در مقابل توطئه ها و فتنه هاست که مردم را از بحران ها عبور می دهد، رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ طومار آشوب را جمع کرده و ماهیت جنگ نرم آمریکا را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابازاده صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی که به عنوان روز بصیرت، میثاق امت با ولایت است، اظهار داشت: آمریکا و ایادی استکبار همواره در طول تاریخ در تلاش برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به حمایت استکبار از دشمنان ایران اسلامی در جهت تضعیف مردم ایران، افزود: حماسه نهم دی ماه واکنش طبیعی ملت ایران در مابل استکبار بوده است که نشات گرفته از بصیرت و آگاهی ملت بیدار ایران است، حرکتی بی بدیل و بی نظیر است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، پر تاکید کرد: گرامیداشت روز نهم دی پایبندی مردم ایران به نظام اسلامی و پیروی از رهبری داهیانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و سند زنده ای است که وفاداری مردم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی را یادآور شویم.

,

وی، با اشاره به برخی از عوامل مهمی که در شکل گیری نهم دی نقش داشتند، افزود: مهمترین عامل رهبری حکیمانه امام خامنه ای در مقابل توطئه ها و فتنه هاست که مردم را از بحران ها عبور می دهد، رهبر معظم انقلاب در فتنه ۸۸ طومار آشوب را جمع کرده و ماهیت جنگ نرم آمریکا را خنثی نمود.

,

وی، با تاکید بر اینکه دین مداری عنصر تعیین کننده و راهگشا در عرصه های انقلاب بوده است، بیان داشت: در ۹ دی حرکت مردم مبتنی بر تاسوعا و عاشورای حسینی بود، ملت مسلمان ایران اسلامی همواره در سخت ترین شرایط از قیام امام حسین (ع) درس گرفته اند، زمانیکه در فتنه ۸۸ پرده دری اتفاق افتاد، مشخص بود حرکت باید عظیم باشد.

,

حجت الاسلام بابازاده، بصیرت مردمی را از دیگر عوامل خلق حماسه ۹ دی عنوان کرد و گفت: اقدام به لحظه مردم که موجب خلق حماسه ۹ دی شد، از روی بصیرت و آگاهی بوده و نمی توان آن را اقدامی کورکورانه دانست.

,

وی، در ادامه این جلسه حجت الاسلام بابازاده پر وظایف و اقدامات نهادهای مختلف در مشارکت برگزاری مراسم ۹ دی را تبیین و به آنان اعلام کرد، که از جمله آن ها می توان به تبیین جایگاه و نقش رهبری، تبیین و تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی، بصیرت و حضور به لحظه مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، بیان داشت: برگزاری همایش ها و نشست های علمی در سطح استان و شهرستان ها، انجام گفت و گوهای ویژه تبیین در رسانه ملی، حضور فعال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، برپایی نمایشگاه ها با موضوع ۹ دی و تبلیغات محیطی مناسب را از دیگر انتظارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از دستگاه های حاضر در جلسه عنوان کرد.

,

گفتنی است مراسم بزرگداشت سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ دی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و یکی از مسئولین کشوری با حضور گسترده مردم ولایت مدار برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه