اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان:

۱۹۸ واحد راکد صنعتی در گلستان وجود دارد/ ۱۲۰۰ واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی در استان وجود دارد

۱۹۸ واحد راکد صنعتی در گلستان وجود دارد/ ۱۲۰۰ واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی در استان وجود دارد
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان با بیان این مطلب که ۱۹۸ واحد صنعتی در گلستان وجود دارد که در زمره رکود به سر می برند، اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۹۲۹ واحد و طرح تولیدی استان جهت اخذ تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "حسینقلی قوانلو" در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری تعداد 929 واحد و طرح تولیدی استان جهت اخذ تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند که 726 واحد جهت دریافت مبلغ 956 میلیارد تومان تسهیلات به بانکهای استان معرفی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: از این تعداد 40 واحد تاکنون موفق به دریافت مبلغ بالغ بر 62 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از بانکهای استان گردیده اند.

,

"قوانلو" با بیان این عنوان که طرح رونق تولید که از سال گذشته به اجرا در آمده است ، یکی از طرح های دولت بوده که رونق تولید واشتغال و رفع مشکلات نقدینگی این حوزه از مهمترین ثمرات آن بوده است که امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان سال با همت اعضای کارگروه و پشتکار بانکهای استان شاهد ارائه تسهیلات بیشتری به صنعتگران و تولید کنندگان استان باشیم.

,

* 198 واحد راکد صنعتی در گلستان وجود دارد

, * 198 واحد راکد صنعتی در گلستان وجود دارد, * 198 واحد راکد صنعتی در گلستان وجود دارد,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اظهار کرد: در این استان 950 واحد صنعتی زیر پوشش خدمات این سازمان بوده که حدود 198 واحد راکد و نیازمند کمک برای رونق تولید هستند.

,

وی افزود:  از ابتدای امسال 54 طرح بالای 60 درصد پیشرفت در استان مورد بهره برداری قرار گرفته، سه هزار واحد صنفی پروانه دریافت کرده و طرح های تولیدی نیازمند وام بانکی نیز از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درحال پیگیری است.

,

* نرخ بیکاری در گلستان، کاهش یافته است/ 1200 واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی در استان داریم

, * نرخ بیکاری در گلستان، کاهش یافته است/ 1200 واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی در استان داریم, * نرخ بیکاری در گلستان، کاهش یافته است/ 1200 واحد تولیدی در بخش های کشاورزی و صنعتی در استان داریم,

"قوانلو" تصریح کرد: طبق گزارش ها حدود یکهزار و 200 واحد تولیدی در بخش های صنعت و کشاورزی وجود دارد که برای تداوم رونق تولید از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد حمایت قرار دارند.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در خصوص نرخ بیکاری هم گفت: میانگین چهار فصل سال 95، نرخ بیکاری استان 12.6 درصد بوده است ودر فصل بهار امسال نسبت به بهار سال قبل از 13.8 به 13.6درصد و تابستان 96نسبت به مدت مشابه سال قبل از 12.8 به 11.9 درصد کاهش یافته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه