اخبار داغ

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان:

دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در گلستان برگزار می شود

دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در گلستان برگزار می شود
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی در گلستان در یک زمان خبر داد و گفت: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، اولین نمایشگاه تخصصی محصولات سلولوزی و همچنین اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مهرداد یزدی" مدیر عامل شرکت نمایشگاه ها بین المللی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی در یک دوره زمانی در دی ماه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: دومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، اولین نمایشگاه تخصصی محصولات سلولوزی و همچنین اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی به میزبانی شهرستان گرگان در استان گلستان برگزار می شود.

,

"یزدی" در پایخ به این سوال که این نمایشگاه در چه تاریخی در دی ماه سال جاری برگزار می شود، تصریح کرد: این نمایشگاه ها در یک دوره زمانی و به صورت هماهنگ راه اندازی خواهند شد که فعالیت آن ها از تاریخ، 5 دی ماه آغاز و تا پایان 8 دی ماه میزبان مردم شریف استان گلستان خواهد بود.

,

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان اظهار کرد: درب های این نمایشگاه ها از ساعت 15:30 دقیقه به روی مردم گشوده خواهد شد و تا ساعت 21:30 دقیقه میزبان، مردم خواهد بود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: در روز های آینده، عملیات انتقال تجهیزات نمایشگاه های مربوطه به درون نماشگاه بین المللی استان گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا، انجام خواهد شد.

,

221

, 221,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه