اخبار داغ

مدیر امورشعب بانک ملی استان گلستان:

۲۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است

۲۷۷ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است
مدیر امورشعب بانک ملی استان گلستان با بیان این مطلب که در سال جاری بالغ بر 277 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است اظهار کرد: هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال در استان گردد خرسندیم و از آن استقبال می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "خانعلی رشیدی" مدیر امور شعب بانک ملی استان گلستان، خدمت صادقانه به مردم و پیروی از سیاست های مالی نظام جمهوری اسلامی ایران را وظیفه و رسالت بانک ملی ایران دانست و گفت: از اقدامات و عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی در بخش های پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغالزا و مشاغل خانگی  و... بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی همچنین در خصوص وظیفه و رسالت اجتماعی اشاره ای به ارائه خدمات ، پرداخت تسهیلات حمایتی و توانمندسازی افراد و کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد و مساعدت برای رفاه حال محرومان و بیماران صعب العلاج در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشت و گفت:  در سالجاری تاکنون 277 میلیارد ریال وامهای حمایتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کردیم و هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال گردد خرسندیم و از آن استقبال می کنیم.

,

همچنین در این دیدار "حسین احمدی" سرپرست فرمانداری بندرگز، گفت: مسئله تولید و اشتغال که دغدغه مقام معظم رهبری گردیده است و سیاست و رویکرد حمایتی دولت و نماینده دولت در استان، در جهت فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات برای اشتغال جوانان و کارشناسان جویای کار در شهرستان را مهمترین ابزار برای مهار بیکاری در این شهرستان برشمرد.

,

وی به نقش و اثر گذاری بانکها بعنوان خدمات رسان و یاری رسان دستگاههای دولتی درتحقق رونق تولید و اشتغال، اشاره و  خاطر نشان کرد: از همراهی و همکاری و حمایت بانکها بویژه بانک ملی در بحث  خدمات دهی به مردم که توسعه اقتصادی و تولید و اشتغال را به همراه دارد، تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه