اخبار داغ

جهادگر برتر خراسان جنوبی:

اعزام رایگان 45 نفر از مردم عشایر به مشهد مقدس و قم توسط گروه جهادی روستای جبار

اعزام رایگان 45 نفر از مردم عشایر به مشهد مقدس و قم توسط گروه جهادی روستای جبار
جهادگر برتر خراسان جنوبی گفت: اعزام 45 نفر از مردم عشایری که تاکنون به زیارت مشهد مقدس و قم مشرف نشده توسط گروه جهادی شهید حسین عرب خزاعی سپاه ناحیه قائنات در روستای جبار که هر ساله این برنامه صورت می‌گیرد انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضاپورعاشوری، بسیجی فعال  وجهادگر برترخراسان جنوبی درگفتگو با خاورستان، اظهار کرد: حدود 4 سال در گروه جهادی شهید حسین عرب خزاعی سپاه ناحیه قائنات حوزه شهید ناصری در روستای جبار فعالیت کرده و امسال به عنوان بسیجی فعال و جهادگر برترشناخته شدم و جزء خادم افتخاری حرم امام رضا(ع) هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی اذعان کرد: این گروه جهادی اقدامات زیادی را درزمینه های مختلف فرهنگی،عمرانی، درمانی و... انجام داده که از سنین مختلف همکاری و هماهنگی لازم را در این گروه داشته اند.

,

 

,

جهادگر برتر خراسان‌جنوبی بیان کرد: ساخت مسجد و قنات، تهیه فرش سجاده ای برای مسجد، توزیع مصالح ساختمانی مانند گچ وسیمان و... بین روستاهای نیازمند، تهیه جهازیه برای نوعروسان، پرداخت هزینه درمان بیماران، هماهنگی و ارتباط مهندسین با کشاورزان و مشاوره به آنها، فراهم کردن زمینه اشتغال و درآمدزایی در بین اهالی روستا و ... از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی در جهت آبادانی و رفع مشکلات مردم روستای جبار و هم چنین روستاهای دیگر انجام داده اند.

,

 

,

رضاپور عاشوری، ضمن اشاره به دیگر فعالیت های خود در عرصه جهاد سازندگی، گفت: از نه آذر ماه به مدت پنج روز، تعداد 45 نفر از مردم عشایری که تاکنون به زیارت مشهد مقدس و قم مشرف نشده و زائر اولی بودند اعزام شدند.

,

 

,

وی ادامه داد: اعزام زائرین توسط این گروه جهادی به صورت رایگان انجام شد.

,

 

,

جهادگر برترخراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تاکنون پنج کاروان به مشهد مقدس و سه کاروان هم به قم اعزام شدند که هر ساله این برنامه را این گروه جهادی دنبال می‌کند.

,

 

,

رضاپور عاشوری افزود: همه‌ی هزینه های این سفرها، توسط خیرین و با پشتیبانی سپاه ناحیه قائنات صورت گرفته است.

,

 

,

وی عنوان کرد: هدف از انجام این برنامه، خدمت رسانی به افرادی که از لحاظ مالی محروم اند تا آنها هم بتوانند توفیق زیارت حرم امام رضا (ع) وحضرت معصومه (س) را پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه