اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

سالانه ۲ میلیون تن دانه های روغنی وارد کشور می شود

سالانه ۲ میلیون تن دانه های روغنی وارد کشور می شود
رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که در ایران نزدیک 2 میلیون تن دانه های روغنی وارد می شود اظهار کرد: ما به واردات گوشت گرم از قزاقستان نیاز داریم و همچنین در مقابل از طرف قزاق انتظارداریم که در صادرات کالای ایرانی به این کشور، تسهیلاتی را اتخاذ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان در خصوص اهمیت ارتباط با کشور قزاقستان گفت: ما به واردات گوشت گرم از قزاقستان نیاز داریم و همچنین در مقابل انتظار تسهیل در صادرات کالا به این کشور را خواستاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در ادامه افزود: این امکان وجود دارد که بخشی از نیاز ها را با کمک دو طرف رفع نماییم همچنین در این ارتباط ها توافق ها نیز بیشتر خواهد شد.

"چوپانی" در پاسخ به عملکرد نمایندگی وزارت خارجه در گلستان را چطور ارزیابی میکند، تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فعال می باشد و به واسطه آن همکاری ها توسعه خواهد یافت، در ایران نزدیک 2 میلیون تن دانه های روغنی وارد می شود که می توان این نیاز را از قزاقستان تامین کرد.

,
,
,

رییس اتاق گرگان گفت: همکاری با طرف قزاق را به فال نیک می گیریم و امید داریم با این همراهی ها بتوانیم به اجرای تفاهم نامه های انعقاد شده بین دو کشور دست یابیم.

,

این مقام مسئول بازرگانی استان گلستان در پایان در خصوص اعزام هیات های تجاری بین دو کشور را چطور ارزیابی میکند، خاطر نشان کرد: در اعزام و پذیرش هیات های توانمند اقتصادی آمادگی کامل داریم و از آن نیز استقبال می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه