اخبار داغ

مدیر فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر:

120 دانشجو دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر فارغ التحصیل شدند

120 دانشجو دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر فارغ التحصیل شدند
مدیر فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرگفت: 120 دانشجو دختر و پسر دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در پنج رشته فارغ التحصیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بامری در گفت و گو با پهره، گفت: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر بیش از 900 دانشجو دختر و پسر در 8 رشته شامل هوشبری، اتاق عمل، فوریت های پزشکی، مامایی، پرستاری، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و سلامت دهان و دندان دارد که در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پهره,

وی افزود: 120 نفر از این دانشجویان که 64 نفر پسر و 56 نفر دختر هستند در 6 رشته  فارغ التحصیل شدند.

,

مدیر فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهربیان کرد: با توجه به ظرفیت های خالی و مورد نیاز دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر این دانشجویان با توجه به رشته های تحصیلی، مشغول به کار می شوند.

,

بامری با اشاره به افزایش یک رشته تحصیلی تصریح کرد: رشته بهداشت حرفه ای به زودی به دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر اضافه و باعث ارتقا علمی سطح دانشکده و تبدیل وضعیت آن به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر سالانه 6 نفردر رشته پزشکی از طریق آزمون سراسری سهمیه دارد اما محل تحصیل آنها در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که تاکنون بیش از 30 نفر در حال تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه