اخبار داغ

حجت الاسلام عبادی در صحن علنی مجلس:

صدای اعتراض مردم خراسان جنوبی در بی کیفیتی جاده ها بلند است/ وزیر نیرو به داد مردم شرق کشور برسد

صدای اعتراض مردم خراسان جنوبی در بی کیفیتی جاده ها بلند است/ وزیر نیرو به داد مردم شرق کشور برسد
حجت الاسلام عبادی خواستار محاکمه وزیر سابق نیرو بخاطر کوتاهی در زمینه انتقال آب به خراسان جنوبی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس امروز(٩٦/٩/١٩) در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: اقدام بی‌شرمانه ترامپ نسبت به قدس شریف و موضع‌گیری‌های سست و بی‌خاصیت برخی کشورهای اسلامی جای تاسف دارد و این نکته را به ذهن می‌آورد که سردمداران سعودی برای تحکیم پایه‌های قدرت نابخردانه با دشمنان اسلام معامله کرده‌اند که نشانه بی‌تجربگی، عشرت‌طلبی و بی‌توجهی به آرمان‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی افزود: البته دنیای اسلام کوتاه نخواهد آمد و آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی را پشیمان خواهد کرد.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ١٦ آذر روز دانشجو را تبریک عرض می کنیم؛ با توجه به ظرفیت بالای علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان لازم است وزارت علوم ارتباط دانشگاه با صنعت را بیشتر دنبال کند.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه باید در زمینه اقتصادی فعالیت بیشتری داشته باشد و وزیر امور خارجه سریعتر طرح تحول در ساختار وزارت خارجه را در مورد ایجاد معاونت اقتصادی انجام دهد. زیرا ایجاد معاونت اقتصادی در وزارت خارجه یک ضرورت است. همچنین در معرفی سفرا حتما باید نگاه اقتصادی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه‌های صادرات فراهم شود.
,
 
,
وی یادآورشد: یکی از ابزارهای شکوفایی اقتصادی در خراسان جنوبی ایجاد راه‌آهن است، در حال حاضر بخش زیادی از این استان مخصوصا صنایع و معادن بدون ایجاد راه‌آهن فعال نمی‌شوند.
,
 
,
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای اعتراض مردم استان خراسان جنوبی به‌دلیل بی‌کیفیتی جاده‌های این استان مخصوصا جاده بیرجند و قائن بلند است، اعتبار لازم باید تخصیص پیدا کند و دولت نیز هرچه زودتر به تعهدات خود در قبال مردم عمل کند.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی بیان کرد: وزیر نیرو باید به داد شرق کشور برسد، با توجه به خشک‌سالی های 18 ساله و ادامه آن چنان‌چه انتقال آب به این منطقه جدی گرفته نشود منطقه دچار گرفتاری می‌شود که دود آن به چشم کشور می‌رود، هر گونه کوتاهی در این زمینه گناهی نا‌بخشودنی است، با توجه به وضعیت نامناسب آب در خراسان جنوبی باروری ابرها حتما باید در اولویت برنامه‌های وزارتخانه قراربگیرد شاید برخی از دردهای استان خراسان جنوبی کاهش یابد.
,
 
,
وی اضافه کرد: مسئولان بدانند امروز نابرابری اقتصادی همه مردم را بسیار رنجور کرده، حقوق و درآمدهای افراد در بخش‌های دولتی بسیار متفاوت است، کافی است تفاوت فاحش حقوق فرهنگیان و برخی بازنشستگان با حقوق‌ها و درآمدهای چند صد میلیونی در برخی دستگاه‌های دولت را مقایسه کنیم، لازم است مجلس و دولت با این بی‌عدالتی‌ها مبارزه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه