اخبار داغ

در اجرای طرح ارائه خدمات مراقبتی و توانبخشی توسط اعضای خانواده؛

پرداخت 250 هزار تومانی بهزیستی به اعضای خانواده‌ای که از معلول مراقبت کند

پرداخت 250 هزار تومانی بهزیستی به اعضای خانواده‌ای که از معلول مراقبت کند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: در اجرای طرح ارائه خدمات مراقبتی و توانبخشی توسط اعضای خانواده سهمیه اسدآباد ده نفر است که این طرح در روستاها اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر احمدی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ از اجرای طرح ارائه خدمات مراقبتی و توانبخشی توسط اعضای خانواده در مناطق محروم و کم‌برخودار خبر داد و گفت: این طرح در راستای سیاست تغییر رویکرد از مراقبت طولانی مدت در مرکز شبانه‌روزی به رویکرد مراقبت در منزل یعنی خانواده‌محور انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی ارتقاء کیفیت زندگی جامعه هدف، حمایت اجتماعی و اقتصادی خانواده با آموزش، افزایش سطح آگاهی و پرداخت کمک هزینه به فرد مراقبت کننده، گسترش چتر حمایتی خدماتی سازمان به خانواده ای از فرزند معلول خود حمایت می‌کند را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه این طرح از آذرماه امسال در سطح شهرستان اجرا می‌شود، افزود: البته برای خانواده‌های که دارای دو معلول با معلولیت شدید روانی، جسمی حرکتی در سطح روستاها باشند، اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سهمیه شهرستان اسدآباد در اجرای طرح ارائه خدمات مراقبتی و توانبخشی توسط اعضای خانواده تعداد 10 نفر است، گفت: این ده نفر که از اعضای خانواده معلول هستند، با فراگیری آموزش خدمات مراقبتی و توانبخشی را به معلول خود در منزل  می‌دهند.

,

احمدی‌منش یادآور شد: برای هر فردی از اعضای خانواده معلول که از معلول مراقبت کند، مبلغ 250 هزار تومان پرداخت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه