اخبار داغ

در مراسم روز شهرستان عنوان شد؛

۱۹ آذر ماه سالروز خروش مردم انقلابی منوجان علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷/روز شهرستان از افتخارات منوجان که باید برای نسل جدید منتقل شود

۱۹ آذر ماه سالروز خروش مردم انقلابی منوجان علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷/روز شهرستان از افتخارات منوجان که باید برای نسل جدید منتقل شود
۱۹ آذرسال ۵۷ سالروزخروش مردم انقلابی منوجان علیه رژیم پهلویی روز شهرستان نامگذاری شده واولین مراسم گرامیداشت این روز با حضور مسئولین ومردم در مسجد جامع علی ابن ابطالب (ع)منوجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح منوجان۱۹ آذرسال ۵۷  سالروزخروش مردم انقلابی منوجان علیه رژیم پهلویی روز شهرستان نامگذاری شده و اولین مراسم گرامیداشت این روز با حضور مسئولین  ومردم در مسجد جامع علی ابن ابطالب (ع)منوجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان,

در این مراسم حجت الاسلام پور اسلامی رییس اداره تبلیغات اسلامی منوجان،حجت الاسلام حسن سالاری امام جمعه موقت وحجت الاسلام حسین رضوانی امام جمعه سابق منوجان به سخنرانی در رابطه با گرامیداشت این روز و نقش مردم منوجان در سال ۵۷ به سخنرانی پرداختند.

,

حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی در مراسم گرامیداشت روز شهرستان منوجان گفت: ۱۹ آذر ماه برگ زرینی برای مردم شهرستان منوجان است، زیرا دو ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرستان پیام امام را دریافت و علیه رژیم پهلوی اقدام کردند.

,

وی روز شهرستان را از افتخارات منوجان و جزو یوم‌الله دانست که باید برای نسل جدید منتقل شود و تصریح کرد: تاریخ منوجان تاریخ درخشانی است که برخی از روحانیون و بزرگان با پرچمداری شهرستان این افتخار را به ارمغان آوردند .

,

, , ,

امام جمعه موقت منوجان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم گفت: هدف از برگزاری گرامیداشت روز شهرستان منوجان این است که نسل جوان و کسانی که در نعمت فراوان انقلاب اسلامی زندگی می‌کنند به یاد بیاورند، افرادی برای آسایش حال و انقلاب از جان خود گذشتند تا ما اکنون در رفاه زندگی کنیم.

,

حجت‌الاسلام حسن سالاری با گرامیداشت یاد کسانی که در آن زمان مردم را با خط و راه امام خمینی (ره) آشنا کردند، عنوان کرد: گرچه آن افراد هم‌اکنون در بین ما نیستند، اما یاد و سلحشوری آن‌ها برای ما ماندگار بوده و این اندیشه را امام (ره) به ما آموخته است.

,

وی با اشاره به عملکرد فعالان پیرو امام قبل از سال ۵۷ ابراز داشت: با توجه به اینکه منوجان روستایی بیش نبود و بیشتر مبارزات در جیرفت انجام می‌شد، مردم این شهرستان با دست خالی به یاری مردم جیرفت شتافتند و همرزم با آنان مقابل ظلم رژیم پهلوی ایستادگی کردند.

,

در آیین گرامیداشت روز شهرستان منوجان از فعالان پیرو خط امام (ره) و حضور در راهپیمایی علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷ در این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

,

, , ,


, , ,
, , ,

, , ,

, , ,


, , ,
, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه