اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر وردنجان:

پیگیری حقوق مردم وظیفه ما است/اقدامات و فعالیت های شورای پنجم شهر وردنجان

پیگیری حقوق مردم وظیفه ما است/اقدامات و فعالیت های شورای پنجم شهر وردنجان
رئیس شورای اسلامی شهر وردنجان گفت:پیگیری حقوق مردم وظیفه ما است و شوراهای شهر و روستاها می توانند به عنوان یک پارلمان کوچک پل ارتباطی باشند بین مردم و مسئولین و مشکلات را ارائه دهند و پیگیر باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدعابدین موسوی رئیس شورای اسلامی شهر وردنجان در گفت گوی ویژه با خبرنگار زنگ خبر گفت : هدف از تشکیل شوراهای اسلامی را پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، پرورشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم و نظارت بر امور روستا، بخش، شهر و شهرک دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر , خبرنگار زنگ خبر ,

نقش شوراها در پیشبرد امور و پیشرفت شهرها

وی بیان داشت :پیگیری حقوق مردم وظیفه ما است و شوراهای شهر و روستاها می توانند نظرات مردم را بگیرند چون نماینده مردم هستند و به عنوان یک پارلمان کوچک پل ارتباطی باشند بین مردم و مسئولین و مشکلات را ارائه دهند و پیگیر باشند و بتوانند از طرق مختلف مشکلات مردم را حل کنند و  شوراهای شهر و روستا برای مشارکت مردم در امور اجرایی و همچنین حاکمیت مردم بر مردم در نظر گرفته شده است .

اقدامات و فعالیت های شورای پنجم

وی افزود:دوره پنجم شورای اسلامی شهر وردنجان دراولین اقدامات اساسی جهت رفع مشکلات ومعضلات  در خصوص بعضی ازپروژها وبرنامه های کوتاه مدت وبلند دوره جدید  ابتدا جلسات فشرده با خود اعضا شورا ومتخصصین هر حوزه برگزارنموده است.

موسوی بیان داشت : پیاده روها به عنوان یکی از عناصر اصلی فضای شهر، جزء لاینفک زندگی شهری به شمار می آیند و نقش مهمی در پویائی و زیبایی شهری دارند.

رئیس شورای شهر وردنجان افزود : جدول گذاری و زیرسازی وآسفالت خیابان‌های این شهر از جمله مطالبات جدی شهروندان است بنابراین برای کسب رضایت شهروندان تمامی خیابان‌ها و معابر که نیاز به ترمیم دارند را با اولویت‌بندی آسفالت و بهسازی می‌کند.

وی افزود : تاکنون جلسات زیادی درباره بررسی  طرح هادی شهر باحضور مجری طرح برگزار شده  و چندین جلسه با مشاور طرح جهت رفع  مشکلات وپبشنهادات طرح مطرح و پیگیری شده است.

موسوی درباره میدان اصلی ورودی شهر وردنجان گفت : جلسه ای با اعضای شورای ترافیک شهرستان و استان درخصوص مشکلات میدان ورودی و تقاطع ها خیابان اصلی برگزار شده است و نتایج آن به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی بیان داشت جلسه ای بامدیرکل شهری وروستایی استان درخصوص پیگیری اعتبارات  جهت اسفالت معابر و تجهیزات شهرداری ،توسعه  ساختمان  شهرداری جهت شورای اسلامی ، خرید ماشین الات را در دستور کار  داشته ایم.

توسعه برنامه های فرهنگی

موسوی بیان داشت : با توجه به ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی، حمایت از این فعالیت‌ها در برنامه شورا شهر وردنجان  مورد توجه جدی قرار می گیرد.

وی با بیان کارهای و فعالیت های فرهنگی انجام شده در شهر وردنجان گفت : شرکت درجلسات ستاد یادواره شهدا ومساعدت ویژه جهت برگزاری یادواره، مساعدت  جهت برگزاری مراسمات جشن ائمه اطهار، مساعدت جهت ستاد اربعین جهت اسکان  پیاده روی اربعین، مساعدت جهت برنامه  خیمه گاه حسینی و راه اندازی کانال و گروه تلگرامی جهت انعکاس اخبار وانتقادات همشهریان ودیگر برنامه های حوزه شهری می باشد.

موسوی گفت : پیگیری درخصوص مجوزات فعالیتهای  کارگاه ، برگزاری جلسات درخصوص بهداشت ودرمان و پاک سازی اطرف گلستان شهدا شهر نیز از اقدامات این شورا در طی چند ماه گذشته بوده است.

انتهای پیام/
,
, نقش شوراها در پیشبرد امور و پیشرفت شهرها,
,
,
,
, اقدامات و فعالیت های شورای پنجم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, توسعه برنامه های فرهنگی,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه